۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 583888

قزوین_ طی روزهای اخیر شهروندان قزوینی در تماس هایی با قدس آنلاین مشکلات خود را مطرح کردند تا شاید مسئولان چاره ای برای رفع آنها بیندیشند.

دغدغه های شهروندان قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دغدغه های بسیاری در بین مردم هر استان و شهر وجود دارد که رسانه به عنوان متولی اطلاع رسانی، فرصت بازگوکردن این دغدغه برای مردم و رساندن آن به گوش مسئولان را فراهم می سازد.

در این گزارش به بخشی از دغدغه های مردم می پردازیم که طی تماس هایی با قدس آنلاین پیام هایی را مطرح کردند که در ادامه از نظر می گذرد.

* برخی از سیستم های نوبت دهی مراکز آموزشی و درمانی استان قزوین برای پذیرش بیمار عملکرد ضعیفی را در ارایه خدمات نوبت دهی بیماران به خود اختصاص می دهد؛ سیستم نوبت دهی به گونه ای است که یا باید در ساعات اولیه صبح به صورت تلفنی برای پذیرش تماس گرفته و نوبت رزو کنی و یا به صورت حضوری در همان ساعات به مرکز مورد نظر مراجعه کنی.

برای رزو نوبت به صورت حضوری باید در ساعت های اولیه صبح (ساعت ۶ الی ۷ صبح) در محل نوبت دهی حضور داشته باشی در زمانی هم که به محل مورد نظر مراجعه می کنی، سیستم نوبت با اختلال همراه است و نوبت دهی به خوبی صورت نمی گیرد لذا از مسئولان مربوطه درخواست داریم تا به این وضعیت رسیدگی کنند.

*ساکن منطقه جنوب شهر و دوراهی همدان هستم؛ بوی متعفن زباله ها در کوچه و پس کوچه های محله مان آسایش و آرامش را از ساکنان منطقه گرفته است؛ عدم وجود سطل زباله موجب شده که ساکنان این منطقه و همسایه ها زباله های خود را در حاشیه دیوار و نزدیک دربمان جای گذاری کنند که این امر علاوه بر ایجاد بوی تعفن، منجر به باز شدن درب کیسه زباله و پخش زباله ها در سطح کوچه توسط حیوانات اهلی می شود؛ خواهشا مسئولان شهرداری فکری به حال ساکنان آن کنند و با جای گذاری سطل زباله در منطقه برای بهبود این وضعیت چاره ای بیاندیشند.

*جولان سگ های ولگرد در خیابان ها و کوچه های شهرمان کابوس وحشتناک خانواده شده و ترس و رعبی را در خانواده ها ایجاد کرده است.
در چند ماه گذشته در مراسم یکی از بستگانمان وجود همین سگ های ولگرد موجب زخمی شدن دو نفر از بستگانمان دراثر گازگرفتگی سگ هار و راهی شدن آنها به بیمارستان شد؛ با وجود گذشت چند ماه از این موضوع به دلیل شدت گازگرفتگی، هنوز وضعیت جسمانی دو نفر بهبود نیافته است.

نمی دانم شهر جای رفت و آمد انسان ها است یا جای جولان سگ های ولگرد؟ اگر فکری به حال این سگ های ولگرد نشود مسلما خطرات بسیاری را برای مردم استان به همراه خواهد داشت.

*اجرای برخی از سیاست های شهری توسط مسئولان قابل تحسین بوده اما این سیاست ها مشکلاتی را به همراه داشته است؛ مسدود کردن بخشی از میدان آزادی(ابتدای خیابان نادری جنوبی) در ساعت های مشخص، باعث اتلاف وقت است و برای عبور از میدان آزادی به سمت خیابان پیغمبریه باید مسیر ابتدای نادری جنوبی به سمت چهارراه نادری را دور زده تا به مقصد مورد نظر و خیابان پیغمبریه برسیم.

* ساکن شهر اقبالیه هستم؛ نبود امکانات مناسب حوزه سلامت درد بیماران را دوچندان کرده است؛ در شهری با بزرگی وسعت تقریبا ۷۰ هزار نفری نبود درمانگاه شبانه روزی واقعا جای تعجب دارد؛ در بسیاری از مواقع به دلیل عدم درمانگاه شبانه روزی مجبور می شویم به مراکز دیگر در استان قزوین مراجعه کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.