خداداد عزیزی نسبت به صحبت‌های مسئولان باشگاه مشکی‌پوشان واکنش نشان داد و اعلام کرد که آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند، فوتبالی نیستند.

عزیزی: تیمی که تماشاگر برایش می‌آمد ابومسلم بود نه «مشکی‌پوشان دیار خراسان»!

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی درباره شکست یک بر صفر مشکی‌پوشان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس انصافاً خوب بازی می‌کند، چون تیمش «جور» است. نفراتش هم «جور» هستند و در همه پست‌ها بازیکنانی دارد که کار را برای این تیم در می‌آورند. فکر می‌کنم در کل بازی پرسپولیس سر بود و موقعیت‌های زیادی داشت. یکی از دلایلی هم که باعث شد این تیم فقط یک گل بزند، چمن نه چندان خوب ورزشگاه ثامن بود.

وی در مورد عدم حمایت هواداران مشهدی از تیم مشکی‌پوشان در دیدار مقابل پرسپولیس که منجر به اعتراض شدید مالک و مدیرعامل این باشگاه هم شد، تصریح کرد: در بازی‌های معمولی مشکی‌پوشان هم هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آیند. اینها توقع داشتند جمعه همه در ورزشگاه مشکی‌پوشان یا سیاه‌جامگان را تشویق کنند و پرسپولیس فقط سه هزار هوادار داشته باشد؟ استقلال و پرسپولیس همین هستند و هرجا می‌روند تعداد هواداران‌شان بیشتر است. اینهایی هم که این حرف‌ها را می‌زنند، فوتبالی نیستند. از زمانی که 17 سالم بود و در ابومسلم بازی می‌کردم، شرایط به همین صورت بود.

عزیزی ادامه داد: اصلاً بچه که به دنیا می‌آید و مثلاً اسمش را می‌گذارند «حسین»، معلوم می‌شود که این بچه سه روزه طرفدار پرسپولیس است یا استقلال. هر خانواده‌ای می‌روید همین شرایط است. همه‌جا سر استقلال و پرسپولیس دعواست. تنها تیمی که می‌تواند مقابل پرسپولیس و استقلال عرض اندام کند و حرفی برای گفتن داشته باشد، تراکتورسازی تبریز است، اما شما تیم دیگری نمی‌بینید که مقابل استقلال و پرسپولیس طرفدار داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به صحبت‌های محمدرضا و علی عباسی مبنی بر اینکه «سال آینده یا تیم را به یک شهر دیگر می‌دهند یا بازی‌های‌شان با پرسپولیس و استقلال را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند»، گفت: جدی نگیرید! از این حرف‌ها در فوتبال زیاد می‌زنند! آن تیمی که هوادار برایش می‌آمد، ابومسلم بود، نه این سیاه‌جامگان و مشکی‌پوشان. من سال 85 در ابومسلم بودم. ما هر وقت با پرسپولیس و استقلال بازی می‌کردیم، 20 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند که نیمی از آنها ابومسلمی بودند. هنوز هم که هنوز است و ابومسلم وجود ندارد، مردم دل‌شان برای ابومسلم می‌تپد. الان چه توقعی دارید؟ توقع دارید کل استادیوم بیاید برای «مشکی‌پوشان دیار خراسان» که چهار سال قدمت ندارد؟

وی یادآور شد: این حرف که می‌گویند مردم هر شهر باید طرفدار شهر خودش باشد، حرف درستی است. هیچ‌جای دنیا این‌طور نیست که مردم یک شهر از تیم شهر دیگر حمایت کنند. در جاهای دیگر مردم هر شهری طرفدار تیم خودشان هستند، اما در ایران این‌طور نیست. حتی در خودِ تبریز هم که تراکتورسازی برای خودش «برو بیایی» از لحاظ هوادار دارد، پرسپولیسی‌ها بیشتر هستند. این حرف‌هایی هم که سیاه‌جامگانی‌ها می‌زند، بیشتر بهانه‌جویی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.