یزد- منازل بیش از ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک سال در مقابل حوادث بیمه شد.

منازل مددجویان یزدی بیمه حوادث شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: این نهاد نسبت به بیمه حوادث منازل مددجویان تحت حمایت در مناطق شهری و روستایی اقدام کرده است و منازل بیش از ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک سال در مقابل حوادث بیمه شد.

محمدحسین جمالپور افزود: ساختمان و اثاثیه خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در مقابل حوادثی ازجمله آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از نشت آب باران و ذوب برف و تگرگ و همچنین غرامت فوت و نقص عضو بیمه‌شده اصلی (سرپرست خانوار) ناشی از خطرات مورد تعهد در منزل مسکونی به مدت یک سال بیمه شد.

جمالپور بیان کرد: طی یک سال گذشته ۱۰۷ خانوار خسارت‌دیده در حوادثی همچون آتش‌سوزی، زلزله، سیل، انفجار، بارندگی و طوفان به شرکت بیمه طرف قرارداد این نهاد معرفی و ۱۰۸ میلیون تومان خسارت دریافت کرده‌اند.

وی گفت: کمیته امداد علاوه بر بیمه منازل مددجویان، توجه خاصی به نیازهای مختلف خانوار تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه دارد و نسبت به ارائه خدمات حمایتی در زمینه‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزش، مسکن و ساختمان، بیمه‌های اجتماعی، کمک‌معیشت، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.