فردیس- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه در ایام دهه فجر فرهنگسرای ترافیک در این شهر افتتاح می شود گفت: این طرح می تواند اتفاق خوبی برای توسعه فرهنگ ترافیک میان شهروندان محسوب شود.

فرهنگسرای «ترافیک»  در فردیس

سید حمید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: فرهنگسرای ترافیک در شهرک ناز احداث شده است.همچنین پارک بانوان در بوستان تندرستی و دارالقرآن رسمی در شهر فردیس از دیگر طرح های فرهنگی است که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی شورای شهر فردیس برای سال آینده گفت: کمیسیون فرهنگی در تلاش است تا تمام جوانب فرهنگی، ورزشی و تفریحی را برای شهروندان در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس به اهمیت توجه به جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه مدون و با تامین اعتبارات لازم در نظر داریم تا در سال آینده بستر مناسبی برای رفت و آمد جانبازان و معلولین در سطح شهر ایجاد کنیم.

یعقوبی ادامه داد: همچنین توسعه اماکن ورزشی، هویت بخشی به شهر، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با تهاجم فرهنگی و نیز برگزاری برنامه های ملی و مذهبی از اهم فعالیت های کمیسیون فرهنگی برای سال آینده خواهد بود.

وی با اشاره به انجام پیگیری های لازم برای افتتاح موزه دفاع مقدس در شهر فردیس گفت: رایزنی های لازم برای افتتاح این موزه انجام شده است و این طرح نیز مانند سایر طرح ها با تامین اعتبار در سال آینده انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس در پایان به راه اندازی سازمان فرهنگی ورزشی در شهرداری فردیس اشاره کرد و گفت: زمینه های لازم برای ایجاد این ساختار در شهرداری فردیس انجام شده است و به احتمال زیاد تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.