ساری_ فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با انهدام باند جعل اسناد و خرید و فروش مال غیر در منطقه رویان در غرب استان خبر داد.

کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی در مردادماه سال جاری مبنی بر کلاهبرداری از وی با جعل اسناد و فروش مال غیر از سوی افرادی ناشناس در منطقه رویان در غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان مربوطه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مالباخته در تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس، اذعان داشت، افرادی در اسفندماه سال ۹۵ پس از جلب اعتمادش با اقدامات متقلبانه و جعل اسناد و فروش مال غیر، بیش از ۸۰ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: کارشناسان و ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دریافت مشخصات افراد کلاهبردار و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را که با تشکیل باندی در امر جعل اسناد و کلاهبرداری فعالیت می‌کردند، شناسایی کنند.

وی با اشاره به شناسایی متهمان به کلاهبرداری از دستگیری این افراد با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی خبر داد و افزود: این ۶ متهم شامل پنج مرد و یک زن پس از دستگیری و اقرار به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شدند.

میرفیضی به شهروندان هشدار داد قبل از انجام هرگونه معامله و خرید و فروش املاک نسبت به بررسی اصالت اسناد از مراکز رسمی و برای انجام معاملات ملکی و خرید و فروش املاک از مراکز معتبر اقدام کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.