سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی با اشاره به شکست سنگین در زمین لیورپول گفت: ما در این بازی به اندازه کافی مقاوم نبودیم و انتظار یک بازی سخت را داشتم.

واکنش گواردیولا بعد از شکست سنگین در زمین لیورپول

به گزارش قدس آنلاین، سیتی‌زن ها با نتیجه 3-4 در آنفیلد مغلوب شدند تا اولین شکست فصل تیم گواردیولا رقم بخورد. گواردیولا معتقد است رقابت برای فتح لیگ هنوز ادامه دارد.

گواردیولا گفت: به لیورپول بابت کسب پیروزی تبریک می گویم. وقتی بازی 1-1 بود جریان مسابقه در اختیار ما بود اما ما از موقعیت های خود استفاده نکردیم و به یکباره نتیجه 1-4 شد.

وی افزود: وقتی تیمی گلی دریافت می کند، باید ثبات خود را حفظ کند؛ اما ما به اندازه کافی مقاوم نبودیم. چنین شرایطی در طول فصل باید برای هر تیمی رقم بخورد. واقعیت این است که ما امروز شکست خوردیم و حالا یک هفته برای ریکاوری پیش از بازی با نیوکاسل زمان داریم. باید از لیورپول تمجید کنم زیرا من می دانستم بازی کردن برابر تیم هجومی کلوپ آن هم در آنفیلد چقدر دشوار است.

سرمربی منچستر سیتی ادامه داد: بعد از گل دوم، لیورپول بازهم سریع به گل رسید و بازیابی در این شرایط دشوار است. در همه کنفرانس  های مطبوعاتی در چند ماه گذشته شما گفته اید که لیگ برتر تمام شده است و من هم همیشه گفتم هنوز نه. هنوز تا پایان بازی ها زمان زیادی باقی مانده است."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.