شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل و مشکلات شوراهای روستا،بخش و شهرها توسط شورای اسلامی استان جمع بندی و در قالب پیشنهاد به شورای عالی استان ارائه و طرح شود.

مشکلات شوراها در قالب پیشنهاد به شورای عالی استان ارائه شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از اعضای شورای اسلامی استان انتظار می رود جلسات هم اندیشی برگزار کنند و از کارشناسان و اساتید دانشگاهی در راستای رفع مشکلات شوراهای اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی استان موضوعاتی چون مالیات، تسهیلات بانکی، واگذاری زمین در شهرک های صنعتی، عوارض دریافتی شهرداری ها از مردم را موضوع بحث قرار دهند و راهکارهای مناسب برای بهتر شدن وضعیت ارائه کنند.

استاندار تاکید کرد:به منظور آشنایی بیشتر اعضای شوراهای اسلامی استان با قوانین و دستورالعمل های مرتبط، باید از سوی شورای اسلامی دوره های آموزشی برگزار شود.

عباسی تصریح کرد: مسائل و مشکلات شوراهای روستا، بخش و شهرها توسط شورای اسلامی استان جمع بندی و در قالب پیشنهاد به شورای عالی استان ارائه و طرح شود.

در ادامه این نشست رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف اصلی اعضای شورای اسلامی استان خدمت به مردم بوده و از داشتن هر گونه زاویه سیاسی با هر یک از احزاب و گروه ها پرهیز می کنیم.

خان محمد غیبی حاجیور افزود: اعضای شورای پنجم افراد تحصیلکرده و از نهاد دانشگاهی می باشند که این خود یکی از نقاط قوت این دوره شوراهای اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه شوراهای اسلامی به خوبی تبیین نشده است گفت: به جایگاه شوراهای اسلامی روستا، شهر، شهرستان و استان آن چنان که باید توجه نمی شود

رئیس شورای اسلامی استان تاکید کرد: بومی سازی قوانین و تصمیمات می تواند در کاهش مشکلات و ارتقای کمی و کیفی امور شوراها موثر باشد.
 



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.