کرج- رییس حوزه هنری استان البرز گفت: مانند سال های گذشته در تلاشیم امسال هم زمینه اکران فیلم های منتخب و برگزیده جشنواره سی وششم فیلم فجر را در سینما هجرت کرج فراهم کنیم.

اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در «سینما هجرت» کرج

اسماعیل آجرلو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این اکران شامل فیلم های منتخب بخش مردمی و سودای سیمرغ جشنواره بین المللی فیلم فجر می شود.

وی با بیان اینکه این اکران ویژه یک هفته ای خواهد بود گفت: نوع فیلم های انتخاب شده و اکران آنها منوط به توافق با تهیه کنندگان فیلم ها است.

آجرلو با بیان اینکه مشارکت سینما هجرت در اکران فیلم های جشنواره فجر همزمان با تهران هنوز مشخص نشده است گفت: در صورتی که استان ها به مانند سال قبل در این رویداد هنری کشور مشارکت کنند حوزه هنری نیز سینما هجرت را در اختیار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی قرار می دهد.

رییس حوزه هنری استان البرز به کیفیت استقبال مخاطبان از قدیمی ترین سینمای استان البرز در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال نه تنها شاهد کاهش مخاطب در این سینما نبودیم بلکه به نسبت سال قبل حضور مردم در این سینما رشد هم داشته است.

وی تصریح کرد: این افزایش مخاطب به دلیل اجرای اکران های ویژه  و تسهیلاتی بوده که حوزه هنری برای اقشار مختلف مردم ازجمله دانشجویان، اساتید دانشگاه و خبرنگاران قائل شده است.

آجرلو در پایان با تاکید براینکه حوزه هنری امسال فیلمی را تحریم نکرده است گفت: به تبع این موضوع تمام فیلم هایی که در فهرست اکران بودند در کرج هم به نمایش درآمد و چارچوب ها و ضوابط آنها با سیاست های حوزه هنری در تضاد نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.