کرج- شهردار کرج زمان بهره برداری از فاز نخست بزرگراه شمالی را اوایل سال ۹۸ عنوان کرد وگفت: راه اندازی فاز اول پروژه، تاثیری چشمگیر در کاهش ترافیک این کلانشهرخواهد داشت.

کاهش چشمگیر ترافیک کرج با افتتاح فاز اول بزرگراه شمالی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری اظهار کرد: بزرگراه شمالی یکی از مهمترین و ارزشمندترین طرح های ترافیکی شهر کرج است و راه اندازی آن نقشی بسیار موثر در کاهش ترافیک این کلانشهر ایفا خواهد کرد.

وی افزود: احداث ۲۸ کیلومتر از ادامه مسیر اتوبان همت با توجه به گذر از شهر کرج، به شهرداری این شهر واگذار و کوشیده شده است به رغم همه محدودیت ها و ضعف های مالی و درآمدی، کوچکترین خدشه و خللی به روند تاسیس آن وارد نشود.

وی، با بیان اینکه راه اندازی این بزرگراه، ترافیک را از مسیرهای داخلی شهر کرج به اتوبان منتقل می کند، اذعان داشت: خودروهایی که قصد تردد در مسیرهای تهران – کرج به قزوین را دارند پس از فعال شدن بزرگراه شمالی، بدون ورود به شهر کرج، وارد اتوبان شده و این امر ضمن کاهش ترافیک، کاهش زمان تردد را به همراه خواهد داشت.

شهردار کرج تصریح کرد: با این اقدام آلودگی هوا که امروزه یکی از بزرگترین معضلات پیش روی کلانشهر کرج است نیز تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

این مسئول، زمان بهره برداری از فاز نخست طرح که شامل ۶ کیلومتر از مسیر است را بیان و عنوان کرد: هم اکنون کار به صورت دو شیفت در حال انجام است و انتظار می رود فاز نخست آن که از پل بیلقان تا بلوار جمهوری را شامل می شود، اوایل سال آتی به پایان برسد.

شهردار کرج در پایان گفت: در مسیر احداث فاز اول با مشکل خاصی روبرو نیستیم و ضمن اینکه تمامی تملکات این بخش انجام گرفته، هزینه های پیمانکار و سایر امور مربوط به پروژه را تامین کرده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.