اصفهان- مدیرکل زندانهای استان اصفهان گفت:متاسفانه بر اثر شرایط جامعه در سال جاری بیش از ۳۶ درصد جرائم غیرعمد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که علاوه بر کمک های خیرین و تلاش ستاد دیه استان در آزادی زندانیان این آمار رو به افزایش است.

 افزایش کمک های خیرین برای آزادی زندانیان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان، مدیرکل زندان های استان اصفهان با حجت الاسلام کمیساری رئیس موسسه تنظیم نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار گرجی زاده مدیرکل زندان های استان اصفهان با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره)  گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام(ره) بر همه که به نوعی در پرتو عنایات ایشان گام برداشته اند، واجب و باید فرامین آن امام همام را در دلها، جانها، جامعه و خانواده بیشتر از پیش به منصه ظهور برسانیم.

وی درادامه اظهارداشت: حضرت امام (ره) در خصوص زندانها جمله تاریخی بیان داشتند که مجموعه زندانهای کشور ماموریت اصلی خودشان راپیدا کرده و زمینه بازگشت آنها را با شعار زندانها را به دانشگاه تبدیل کنید آغاز نمود.

مدیرکل زندانهای استان اصفهان در ادامه با اشاره به این شعار تاریخی تصریح کرد: برای بازگشت مددجویان به آغوش جامعه و اجرای فرآیند اصلاح و تربیت در آنها باید همه دستگاههای فرهنگی و اجرایی همکاری کنند تا فرمان تاریخی حضرت امام (ره) با بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

گرجی زاده وجود ۴ برابر زندانی در زندانها را یک معضل بزرگ اجتماعی در استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه بر اثر شرایط جامعه در سال جاری بیش از ۳۶ درصد جرائم غیرعمد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که علاوه بر کمک های خیرین و تلاش ستاددیه استان در آزادی زندانیان این آمار رو به افزایش است.

مدیرکل زندان های استان در پایان خواستار تعامل و افزایش فعالیت های فرهنگی-هنری-آموزشی-پژوهشی و تحقیقاتی و نمایشگاهی با مجموعه زندانهای استان شد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام کمیساری رئیس موسسه تنظیم نشر آثار حضرت امام(ره)  نیز از ارایه گزارش مدیرکل در زمینه های مختلف قدردانی کرد و گفت: انصافا کار و شغل در زندانها بسیار سخت –دشوار و استرس زاست.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته گفت:بیان فعالیت های انجام شده نشان از تدابیر خوب مدیریتی در مجموعه زندانها دارد و اینکه افرادی بصورت دلسوزانه و ایثارگرانه برای آرامش و امنیت جامعه در زندانها قدم برمی دارند جای شکرگزاری و تقدیر است.

رئیس موسسه تنظیم نشر و آثارحضرت امام خمینی (ره) در ادامه با اشاره به نوع فعالیت های این موسسه نیز اظهارداشت: این موسسه  با حضو هنرمندان و فعالیت عرصه فرهنگ وهنر در زمینه خط و مشی حضرت امام (ره) آمادگی کامل خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی و نمایشگاهی دارد و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهدکرد.

در پایان این نشست نیز مقرر شد پس از تنظیم تفاهم نامه فعالیت های جدیدی در این راستا آغاز شود.

گرجی زاده  همچنین پس از نشست از مجموعه نمایشگاهی آثار بنیانگذار انقلاب نیز بازدید کرده و از فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در راستای زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.