اراک- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۸ جواز ساخت واحد های صنعتی در شهرک ها و نواحی استان مرکزی صادر شده که بالغ بر ۱۵۸ هزار متر مربع زیر بنااست‌ .

صدور جواز ساخت و ساز واحدهای صنعتی

 به گزارش قدس آنلاین ،به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر افزود: از این میزان جواز صادر شده ۳۲ مورد آن ساخته و برای آن پایان کار نیز صادر شده است.

مصطفی آمره اضافه کرد: ۲۴ جلسه کمیته ساخت و ساز شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی نیز تشکیل شده و ۹۰ درخواست واحد های صنعتی مورد بررسی قرار گرفته که از این میزان ۷۵ مورد منجر به صدور رای اعضای کمیته شده است.

آمره در ادامه اظهار داشت:برای تکریم ارباع رجوع های این بخش اتاق مناسبی در شرکت در نظرگرفته شده و لیست مهندسان ناظر، طراح، محاسبه گر، معمار و دیگر موارد در بخش های ساخت و ساز نیز از یکدیگر تفکیک گردیده است.‌

وی تاکید کرد: برای حفظ استاندارد ها و هشدار در مورد رعایت ضوابط ساخت و ساز ها در شهرک ها و نواحی صنعتی مهر ویژه ساخت نیز در نظرگرفته شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بازید سریع و مداوم از واحدهای صنعتی در حال ساخت توسط ناظران ، به روز رسانی آمار و اطلاعات در سیستم MIS ، پاسخگویی و مشاوره تلفنی و حضوری از دیگر اقدامات این شرکت در زمینه ساخت و ساز صنعتی است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.