سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید سفر این تیم به اسلوونی و برگزاری بازی تدارکاتی با این کشور لغو شده است.

حضور ملی پوشان فوتسال در سفارت اتریش در ساعت ۵:۳۰ صبح!

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری بازی با بلاروس در تهران به رادیو تهران گفت: همه ما ناراحت هستیم. واقعا دوست داریم بازی ها در شهرستان برگزار شود. در جریان کار نیستم ولی تالار هندبال کیفیت مناسبی ندارند. در شروع مسابقه ۱۰ نفر در سالن بودند. باید قبول کنیم شخصیت تیم ملی فوتسال بالاست. خودمان دوست داریم بازی ها در شهرستان ها برگزار شود.

وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال برای تیم ملی شخصیت قائل هستند؟ افزود: الان شرایط خوبی در کمپ تیم های ملی حاکم است. محمدرضا ساکت (دبیر فدراسیون فوتبال) متفاوت و مثبت فکر می کند ولی من در جریان این مسابقات نیستم. سال گذشته هم همینجا با روسیه بازی کردیم که شرایط خوب نبود اما تورنمنت اصفهان خیلی خوب برگزار شد. سال قبل هم با عراق در شیراز بازی کردیم که همه لذت بردند. شهرهای دیگر مثل تبریز و یزد هم شرایط میزبانی دارند. ما خودمان هم ناراحتیم ولی دست ما نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضور کوتاه مدت علی کفاشیان و ترک سالن گفت: ظاهرا جلسه هیات رئیسه فوتبال بوده و کفاشیان آنجا رفت. من می خواستم با خودش صحبت کنم که ایشان رفته بود.

ناظم الشریعه درباره انتقاداتی که به مسائل مالی و بازاریابی این مسابقه مطرح می شود، گفت : من در اصفهان با مدیر شبکه ورزش صحبت کردم. ایشان خیلی مثبت فکر می کرد ولی بازی ما با بلاروس اصلا پخش نشد که درآمدزایی شود. وقتی پخش تلویزیونی هم نشود درآمدزایی نمی شود. اصلا کار تبلیغاتی برای ما نشده بود. شرایط خوب نبود. دیدید که تیم حریف هم کف سالن بود. رختکن های تالار هندبال هم که رختکن نیست و بسیار کوچک است.

وی در خصوص میزان احتمال سفر تیم ملی فوتسال ایران به اسلوونی هم گفت: ما از ساعت پنج و نیم، شش صبح رفتیم سفارت اتریش که گفتند زمانش دیر است. الان هم که برگشتیم هتل. فکر می کنم سفر به اسلوونی کنسل شده باشد ولی سرپرست ما دارد به جد پیگیری می کند تا ببینیم می توانیم از مسیر دیگری برویم یا خیر. ظاهرا زمان خیلی دیر است چون ۲۹ دی باید به اسلوونی برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.