مشهد- اتاق تبلیغ خراسان با انتشار نامه ای خطاب به استاندار خراسان رضوی، خواستار پاسخگویی بیشتر مسولان نسبت به مطالبات بحق مردم شد.

ضرورت ارتباط بیشتر مسؤولان با علما و روحانیت برای حل مشکلات مردم

به گزارش قدس آنلاین، اتاق تبلیغ اندیشه ورز خراسان با انتشار نامه ای خطاب به علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، ضمن ابراز انتقاد از حضور کمرنگ مدیران استانی در جلسه بررسی مطالبات مردمی که با حضور علمای برجسته مشهد در محل اتاق تبلیغ خراسان برگزار شد، این مطالبات را متذکر و خواستار پاسخگویی در این رابطه شد.

در ابتدای این نامه، با اشاره به رجوع مردم به علمای استان و درخواست برای رساندن صدای آن ها به مسئولان، آمده است: از آنجا که مطالبات مردم شریف استان در موارد فراوان به محضر علمای ارجمند استان، این طلایه داران انقلاب شکوهمند اسلامی، پیوسته اعلام می شود، جلسه ای در صبحگاه روز یازدهم دی ماه در محل اتاق تبلیغ با حضور کمرنگ مدیران استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شد تا بتوان از حقوق تضییع شده مردم شریف حاضر در صحنه دفاع شود.

در ادامه این نامه، بررسی مشکلات مردم عاملی برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از مطالبات بر حق مردم معرفی شده و آمده است: تشکیل این جلسات کمک می کند تا از دلسرد شدن مردم فداکار جلوگیری شود و گرفتاری های روز افزون اقتصادی و نگرانی های وارده هر روزه کاسته شود تا فرصت برای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم فراهم نشود.

اعضای اتاق تبلیغ خراسان، «پاسخ صادقانه و شفاف به مطالبات به حق مردم»، «رعایت ادب و احترام کارکنان ادارات نسبت به ارباب رجوع و پرهیز از معطل کردن آن ها» را از مهم ترین مطالبات مردم قلمداد کرده و افروده اند: رفع مشکلات سپرده گذاران مؤسسات مالی که طی سال های متمادی تابلوهای آنان به صورت علنی در این کشور نصب شده و مردم بیچاره بر اساس اعتماد به نظارت دولت، سرمایه های خود را به این مؤسسات سپرده اند، یکی از مطالبات مهم است.

در ادامه این نامه، با اشاره به ضرورت رسیدگی کامل نهادهای دولتی به وضع بیمه گذاران و نیز مشکلات کارخانجات و کارگاه های بزرگ، مطالبات مهمی از جمله «جلوگیری از ضرر کسبه به خصوص در زمینه تصرفات در خیابان ها، مانند نصب نرده ها در خیابان های شیرازی، توحید و طبرسی مشهد»، «نظارت کامل بر سلامت و حلال بودن مواد غذایی» و «حمایت از مراکز دانش بنیان و پژوهشهای مبتکران جوان» مطرح شده است.

اتاق تبلیغ خراسان در پایان این نامه ضمن توصیه به مدیران استان برای ارتباط بیشتر با علمای اعلام که مرکز شکایات مردم شریف حاضر در صحنه هستند، خطاب به استاندار خراسان رضوی اعلام کرده است: انتظار علمای اعلام، روحانیت همیشه در صحنه، وعاظ و مبلغان آن است که ضمن انعکاس این موارد به مسؤولان مربوطه و تسریع در رسیدگی، در اسرع وقت پاسخ مقتضی را محضر علمای اعلام و مردم شریف استان اعلام فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.