کرج- رییس هیئت کشتی استان البرز از حضور نماینده این استان در فصل آتی لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور با بهره گیری از امتیاز سرباز قهرمان خبرداد.

البرز با «سرباز قهرمان ها» به لیگ برتر کشتی کشور می رود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید یاری عصر امروز دوشنبه در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی اظهار کرد: مذاکراتی مشترک میان این هیئت ورزشی، باشگاه مقاومت البرز و تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار شد ودرنهایت مقرر شد تیم های کشتی آزاد وفرنگی البرز با بهره گیری از کشتی گیران سرباز و با نام مقاومت البرز در لیگ برتر شرکت کند.

وی با تاکید براینکه این اتفاق زمینه ساز حضور مستمر البرز در این رویداد مهم کشتی می شود گفت: به طور قطع بهره گیری از ظرفیت سرباز قهرمان ها می تواند در شکل گیری تیم های قوی برای این استان و شرکت در لیگ برتر را فراهم کند.

رییس هیئت کشتی استان البرز به ارائه آماری از مهمترین فعالیت های ۱۰ ماهه اول کشتی البرز پرداخت وگفت: تاکنون ۳۴ اعزام به مسابقات کشوری انجام شده است که ماحصل آن کسب ۷۰ مدال بوده است.

وی ادامه داد: در همین مدت میزبان یک رویداد ملی و۲ مسابقه بین المللی بوده ایم و در مجموع ۷ مدال برای کشتی گیران البرزی به دست آمده است.

یاری با بیان اینکه در سال جاری ۲۷ کشتی گیر البرزی در رده های سنی مختلف ودر دو بخش آقایان وبانوان موفق به حضور در اردوی تیم های ملی شده اند گفت: این تعداد ملی پوش به خوبی گواه جایگاه اثرگذار البرز در سطح ملی است.

رییس هیئت کشتی استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود به میزبانی مسابقات بین المللی جام شاهد وروز جهانی کودک در این استان اشاره کرد و گفت: علیرغم همه ضعف های ساختاری وامکاناتی این مسابقات در کرج برگزار شد و هم از بعد فنی وهم از بعد فرهنگی برای البرز برکات وثمرات زیادی داشت.

وی تصریح کرد: البته این میزبانی بدهی هایی را هم برای هیئت کشتی البرز به یادگار گذاشته که تلاش می کنیم با همراهی حامیان مالی وکمک های اداره کل ورزش وجوانان البرز در ماههای آینده پرداخت کنیم

رییس هیئت کشتی استان البرز تجهیز و بهسازی سالن مطهری و سالن تختی را از دیگر اقدامات سال جاری برشمرد و گفت: در کناراین اقدامات سالن سیدالشهدا کرج را با همکاری سازمان اتوبوسرانی بازسازی کرده ایم ودر هفته آینده با حضور مسئولان کشوری و جمعی از قهرمانان رسما افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سالن تخصصی قرار است محل برگزاری اردوها و مسابقات کشتی سنتی باشد وبه نوعی اولین مرکز قهرمانی کشور محسوب می شود.

یاری در پایان گفت: فعال شدن کشتی بانوان و پویایی ونشاط ایجاد شده در این بخش و کسب مدال از مسابقات داخل سالن آسیا یکی از اتفاقات خوب کشتی البرز در سال جاری بود و به طور قطع در ادامه شاهد افتخارآفرینی بانوان البرزی به مانند آقایان خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.