کرج- دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز با بیان اینکه حواشی فراوان ایجاد شده در ماه های اخیر موجب عقب ماندن این ورزش از برنامه های خود شده است گفت: در تلاشیم با پرورش و آموزش نسلی جدید دوباره به این رشته ورزشی جان تازه ای بدهیم.

طرح استعدادیابی جانی دوباره به ورزش شمشیربازی

نیما نظری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: متاسفانه از چند ماه پیش و با بروز برخی حاشیه سازی ها از سوی جمعی از شمشیربازان با سابقه استان آرامش این ورزش به هم خورد.

وی افزود: این حواشی تا به آنجا پیش رفت که خیلی از ورزشکاران فعال این ورزش را دیگر در اختیار نداریم و کار را در سالن اختصاصی شمشیربازی استان با گروهی جدید واز نونهالان آغاز کرده ایم.

نظری با تاکید براینکه هیئت استان هیچگاه تسلیم خواسته های غیر منطقی  برخی ورزشکاران این ورزش نشد گفت: در حال حاضر طیف مخالفان جمعی از شمشیربازان استان را در کنار خود جمع کرده اند و به شکل شخصی در حال فعالیت هستند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز ادامه داد: به اداره کل ورزش وجوانان استان البرز وخانواده ها هم اعلام کرده ایم این هیئت مسئولیتی در قبال تبعات این اقدام ندارد و هر گونه اتفاقی که رخ بدهد برعهده خود ورزشکاران است.

وی با تاکید براینکه تیم نونهالان استان با قدرت در مسابقات قهرمانی کشور در اسفندماه شرکت می کند گفت: استعدادهای جدیدی را جذب کرده ایم و در حال آموزش و کار با آنهاهستیم تا مهیای مسابقات پیش رو شوند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز در پایان گفت: بازگشت به روزهای خوب گذشته پس از حواشی ایجاد شده کمی زمان می برد با این حال تلاش می کنیم در فضای آرام ایجاد شده دوباره شمشیربازی البرز را به روزهای پررونق خود بازگردانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.