سرپل ذهاب- رئیس کمیته امداد گفت: عیدی امسال مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده سه برابر پرداخت می‌شود.

عیدی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا ۳ برابر افزایش یافت

به گزارش  قدس آنلاین، سیدپرویز فتاح در جمع خبرنگاران در سرپل‌ذهاب اظهار داشت: مستمری مدجویان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در آبان ماه سه برابر و در آذر ماه دو برابر پرداخت شده است و عیدی مددجویان نیز امسال به صورت سه برابر پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه امید داریم به وعده و قولی که به مردم برای بازسازی و تجهیز منازل آن‌ها داده شده عمل کنیم گفت: خوشبختانه کار اسکان موقت مددجویان به پایان رسیده و با تلاش خیران به آن‌ها کانکس تحویل شده است.

فتاح با اشاره به اینکه دومین بار است بعد از وقوع زلزله در استان کرمانشاه از این مناطق بازدید می‌کنم بیان کرد: خوشبختانه در این مدت اقدامات مناسبی انجام شده و خیران به کمک آمده‌اند و پرونده‌های مربوط به وام و تسهیلات نیز از سوی دولت در جریان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد مسئولیت ساخت منازل مدجویان را به عهده دارد عنوان کرد: در شهرستان‌های زلزله‌زده بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش آسیب‌دیده است.

رئیس کمیته امداد کشور با درخواست از مردم برای صبر و تحمل تا تکمیل و ساخت واحدهای خود گفت: مسئولان و مردم تاکنون تمام تلاش‌های خود را برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان انجام داده‌اند و مردم نیز باید با صبوری به ما کمک کنند.

فتاح از تجمیع تمامی مستمری، یارانه و کمک معیشت مددجویان بر کارت‌های صندوق ولایت خبرداد و افزود: این کار برای تسهیل و تسریع در پرداخت کمک‌ها به مددجویان انجام شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.