سرپرست سابق سپاهان از مسئولان فعلی این باشگاه به شدت انتقاد کرد و درباره بعضی مسائل افشاگری کرد.

ویسی به بازیکن ۱۲ میلیونی ۲۵۰ میلیون تومان داد/ به کارگزار جباروف ۱۰۰ میلیون تومان دادند

به گزارش قدس آنلاین، سپاهان در دربی اصفهان باخت تا شرایط از آنچه تصور می شد برای این تیم بغرنج تر شود. تیمی که انگار همه چیز برای موفقیت دارد اما مشخص نیست چرا نمی تواند نتیجه بگیرد. رسول خوروش سرپرست سابق سپاهان که ماجرای شکایتش از این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل دردسر ساز شد مدیریت این باشگاه را دلیل اصلی این ناکامی ها می داند. او که فصل گذشته در این تیم حضور داشت بعد از چند هفته کنار رفت. خوروش در این رابطه گفت:

« بعد از انتخاب ویسی ، احساس کردم وجودم مفید نیست ، بلکه خیانت به سپاهان و همکاری با این مدیران خیانت آشکارا به تیم محبوبم است و استعفا دادم . البته گفتند که خوروش را نمی خواهیم ، خدا را شکر که دل به دل راه دارد »


او ادامه داد:« در دو سال گذشته بیش از ده میلیارد تومان به حلقوم خارجی های بنجل ریخته شده است. استیماچ و دو دستیارش ، اخراج قبل از فصل. لی اولی ویرا برزیلی و اخراج در نیم فصل. هنریکه و اخراج قبل از نیم فصل. ژایرو ، اخراج قبل از نیم فصل. تونچی، مربی دروازه بانها، در حال اخراج. مروان حسین ، در حال اخراج  و فابیو و رافائل، در حال اخراج از تیم هستند.»

سرپرست سابق سپاهان در ادامه گفت:« ویسی ، بعد از ورود به سپاهان ، بازیکنی را که در استقلال خوزستان قراردادش۱۲ میلیون تومان بود در سپاهان با او  قرارداد ۲۵۰ میلیون تومانی امضاء کرد! آن وقت قرارداد حسام فتاحی ، که جزو پیشکسوتان تیم فوتبال سپاهان بود با ۳۰ میلیون تومان قرارداد بستند و از نام او استفاده تبلیغاتی کردند. دست آخر هم با بی مهری به او گفتند مگر از باشگاه سپاهان مبتلا به سرطان شده ای؟»

او اضافه کرد: «مبلغ بازیکنی در خوزستان ۱۵۰ میلیون تومان بود ، وی را به سپاهان آوردند و با  او ۳۲۰ میلیون تومان قرار داد منعقد کردند در نیم فصل هم اخراجش کردند . استقلال تهران در به در به دنبال جباروف بود اما نمی توانست از پنجره نقل وانتقالات به نفع خود استفاده کند . جباروف ازبکستانی سر از تیم سپاهان درآورد . ۱۰۰ میلیون تومان به کارگزار جباروف تقدیم کردند . اینطوری هزینه های تیم را کم کردید ؟ همین ابراهیم عالمه ، گلر سوریه ای را وارد تیم سپاهان کردید  با چه شکل و شمایلی ؟ در سوریه که فوتبال باشگاهی بخاطر مسائل جنگ و بحران انجام نمی شد . با چه رویکردی برای ۱۴ بازی رقم ۲۰۰ هزار دلار به او پرداخت کردید ؟ یعنی هر مسابقه که گلر سوریه ای برای تیم سپاهان انجام می دهد چیزی حدود ۶۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد .» خوروش درباره ماجرای شکایتی که می گویند برای سپاهان دردساز شده گفت:« شکایت خوروش ، پیرامون حق و حقو قش درد ساز است یا ریختن میلیاردها تومان به حلقوم خارجی های بنجل و بی خاصیت ؟آقایان در بوق و کرنا کرده اند که هزینه ها را کم کرده ایم ، برای شفاف سازی هزینه های سه سال اخیر را منتشر کنید تا مردم و هواداران از این ولخرجی ها مطلع شوند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.