قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در منشور ٧ گانه، توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های موقوفه دار را با جدیت دنبال می‌کنیم.

توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی در شهرهای موقوفه‌دار

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در بازدید از مجموعه‌های وابسته به آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس اظهار داشت: با دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی برای ٥ میلیون زائر بارگاه منور رضوی که از مسیر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، در حال انجام است.
وی تصریح کرد: محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه نیز از اولویت‌های آستان قدس رضوی در دوره جدید است.
شایان ذکر است، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز پس از زیارت مرقد مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و ادای احترام به شهدای مدفون در این آستان مبارک، با جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان‌های طبس، دیهوک، بشرویه و عشق آباد دیدار کرد.
وی همچنین از مجموعه‌های هتل و بوستان حضرت، دبستان شکوفه‌های رضوی، باغ زیتون و مجتمع دامپروری صنعتی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیدن و از نزدیک روند اجرای امور را پیگیری کرد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.