کرمان - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از آماده سازی ۴۴۱ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

آماده سازی ۴۴۱ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین میرزایی در اولین جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان بر حفظ شان همکاران فرهنگی در مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی استان تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور رضایت خاطر همکاران فرهنگی ۴۴۱ مدرسه در قالب ۵ هزار و ۱۶۰ کلاس درس در استان برای اسکان میهمانان نوروزی آماده سازی شده است.

میرزایی اظهار کرد: تعداد نفرات پذیرفته شده در در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان در نوروز ۹۶ نسبت به نوروز ۹۵ بالغ بر ۲۰ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان حفظ عزت مندی همکاران فرهنگی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در زمینه اسکان میهمانان نوروزی دانست و افزود: در سال ۹۶ اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در مکان های آموزشی و رفاهی شهرستان ها و مناطق استان هزینه شده است.

حسین میرزایی از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی در زمینه اسکان میهمانان نوروزی ویژه سرایداران مدارس خبر داد.

وی با اشاره به وقوع زلزله های اخیر در استان به مدارس مستحکم برای ستاد اسکان میهمانان نوروزی تاکید کرد.

بر پایه این گزارش: اولین جلسه ستاد هماهنگی اسکان میهمانان نوروزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، معاونان، روسای آموزش و پرورش استثنایی و عشایری استان و سایر کارشناسان حوزه ستادی و نواحی یک و دو کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.