کرمان - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در چهارمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو مرکز پژوهش های علمی و آموزشی استان کرمان رتبه اول را در بین آزمایشگاه های نانو کشور در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به خود اختصاص داد.

کسب رتبه اول کشوری آزمایشگاه های نانو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد محسن بیگی با اعلام این خبر افزود: آزمایشگاه نانو مرکز پژوهش های علمی و آموزشی استان کرمان از نظر میزان فعالیت های انجام شده در آموزش فناوری نانو و کسب رتبه های برتر جشنواره های کشوری  در چهارمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاههای آموزشی فناوری نانو در بین ۷۸ آزمایشگاه آموزشی نانو  سراسر کشور رتبه اول را کسب کرد.

وی برگزاری ۳۰ سمینار و کارگاه آموزشی مورد تایید ستاد نانو ویژه  یکهزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان و دبیران استان و اعزام  تیم های دانش آموزی این مرکز به جشنواره کشوری دانش آموزی نانو را  از مهمترین شاخص های انتخاب این مرکز آزمایشگاهی به عنوان مرکز اول کشوری بر شمرد.

لازم به ذکر است: آزمایشگاه نانو مرکز پژوهش های علمی و آموزشی دیماه ۹۳ با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو با حضور وزیر آموزش و پرورش راه اندازی شد و آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.