کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری مسلحانه تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با سوداگران مرگ و کشف محموله ۵۱۰ کیلوگرمی مواد افیونی در کهنوج خبر داد.

درگیری مسلحانه وکشف محموله ۵۱۰ کیلوگرمی مواد افیونی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار رضا بنی اسدی‌فر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، یگان تکاوری ۱۱۵  کهنوج با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) این شهرستان ازحمل و جابجایی  محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروهی از سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله موادمخدر را به صورت مسلحانه با یک دستگاه خودرو زانتیا از مرزهای شرقی و از مسیر رودبار جنوب به مرکز کشور حمل کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های عملیاتی سربازان امام زمان(عج) به همراه نیروهای یگان تکاوری ۱۱۵ کهنوج در مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در روستای «سردی» مستقر و پس از مشاهده قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند اما سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس و با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند اما در نهایت با آتش مقابل به مثل ماموران روبه رو شده و چاره‌ای  جزء رها نمودن خودرو و فرار ندیدند.

سردار بنی اسدی‌فر با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری اعضای این باند مسلح ادامه دارد گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۱ بسته مواد مخدر به وزن ۵۱۰ کیلو گرم تریاک را کشف و به همراه خودرو توقیف شده تحویل مراجع قضائی دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مبارزه جدی با موادمخدر نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۵۲۰ کیلویی مواد مخدر در زهکلوت رودبارجنوب

همچنین رییس دادگستری رودبار جنوب اعلام کرد: ساعت یک بامداد امروز در یک درگیری مسلحانه این مقدار مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) از قاچاقچیان کشف شد.

اصغر مختاری تصریح کرد: طی یک سری اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر مطلع شدیم و بلافاصله این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رییس دادگستری رودبار جنوب ادامه داد: در این عملیات ۵۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یکدستگاه خودرو زانتیا توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد ورود محموله مواد مخدر را از شرق کشور به مرکز استان کرمان و سپس مرکز کشور داشتند که با هوشیاری سرابازن گمنام امام زمان (عج) غافلگیر شدند .

رودبار جنوب درفاصله ۳۳۳ کیلومتری از مرکز کرمان واقع شده و جمعیت آن هم برابر با ۱۰۵ هزارو ۹۹۲ نفر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.