خرم‏ آباد- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، از روند عملیات اجرایی پروژه های در حال ساخت، ساختمان های جدید ادارات منابع طبیعی شهرستان های چگنی و کوهدشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد و مراحل پیشرفت فیزیکی این ساختمان ها قرار گرفت.

بازدید مدیرکل منابع طبیعی لرستان، از ساختمان‎های اداری در حال احداث

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین؛ شیرزاد نجفی، با بیان اینکه فرسودگی ساختمان های اداری منابع طبیعی یکی از چالش های اساسی پیش روی این اداره کل می باشد اظهار کرد: اتمام و بهره برداری از ساختمان های در حال احداث اداری ، یک ضرورت اساسی برای خدمت رسانی به شهروندان و هم استانی های عزیز می باشد.

وی گفت: علی رغم پیگیری ها و مساعدت های صورت گرفته از سوی این اداره کل اما تکمیل این پروژه ها، هنوز نیازمند توجه بیشتر مسئولین و نهادهای متولی امر در سطح کشوری و استانی می باشد.

نجفی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را 80 درصد اعلام و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارهای به موقع ، پروژه های در دست اقدام این دو شهرستان در هفته منابع طبیعی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل منابع طبیعی در پایان تصریح کرد: براساس ماده ۵۶ قانون برنامه پنجم توسعه، رعایت الزامات معماری و نظام های فنی و اجرایی کشور از اهداف این اداره کل برای افزایش کیفیت ، طول عمر مفید و بهینه سازی ساخت و سازهای ساختمانی دولتی می باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.