بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مسئولان دستاوردهای نظام و انقلاب را در دهه مبارک فجر تبیین کنند و انقلاب را با ۴۰ سال گذشته و کشورهای همسایه مقایسه و امید آفرینی را تقویت کنند.

مسئولان دستاوردهای نظام و انقلاب را تبیین کنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سالاری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: دشمن نقطه حمله و پیکان تیرش را به سمت شخصیت رهبری نشانه رفته است، لذا باید مردم در برابر توطئه های دشمنان آگاه باشند.
وی با بیان اینکه اطاعت از رهبری، وظیفه شرعی نه وظیفه حاکمیتی است ادامه داد: خلاف فرامین رهبری عمل کردن، خلاف شرعی است، اگر کسی به ولایت فقیه اعتقاد نداشته باشد پذیرفتن مسئولیت و اخذ حقوق در این نظام بر وی حرام است.
حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه در زمان کنونی دسترسی به امام معصوم وجود ندارد گفت: در زمان حاضر بهترین و کاملترین نوع حکومت، ولایت فقیه است لذا شبهاتی که از ولایت فقیه مشاهده می شود ،نشان از بی عقلی مطرح کنندگان این شبهات است.
وی بیان کرد: باید تمام قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی برای مرتفع ساختن مشکلات در سطح جامعه تلاش کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی درباره فضای مجازی هم گفت: تلگرام و فضای مجازی در جامعه نفعی ندارد و تمام آن ضرر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بجنورد هم در این جلسه گفت: باید مسئولان افکار،اندیشه ها و شخصیت امام راحل(ره) را برای نسل جدید تبیین کنند.
محمدرضا معموری اظهارکرد: شاید نسل دوم و سوم کشور ما فضای دوران انقلاب اسلامی را به خاطر نداشته باشند، باید مسئولان و نهادهای فرهنگی مرتبط آن دوران، اندیشه های امام راحل را معرفی و تببین کنند.
وی ادامه داد: تجمعات اخیر در سطح کشور و در این استان، با توجه به اینکه اکثر افرادی که در خیابان ها بودند از نسل جوان بودند، نشان دهنده این است در حوزه فرهنگی خلا وجود دارد.
معموری گفت:باید در این زمینه دستگاه های فرهنگی، آموزش و پرورش و ائمه جماعات برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام دهند و در دهه فجر تمام دستاوردهای انقلاب و افکار امام خمینی (ره) را به جوانان معرفی کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت:امروز شاید تمام نگاه های دشمنان نظام به این سو باشد که مردم در ۲۲ بهمن ماه چگونه در صحنه حاضر می شوند و چطور پای انقلاب خود می ایستند، بنابراین لازم است که ما به عنوان مسئول وظیفه بسترسازی برنامه های دهه فجر را فراهم کرده و به نحو احسن انجام دهیم.
معموری بیان کرد: اگر چه مردم بدون این هماهنگی ها و برنامه ریزی ها به صورت خودجوش و همیشه در صحنه ها حضور داشته و خواهند داشت، اما لازم است که تمام دستگاه های دولتی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.