جوین_ فرماندار شهرستان جوین در جمع مردم روستای عباس آباد عرب گفت: ما مسئولین در خدمت به مردم نباید لحظه ای درنگ کنیم، چون مردم ولی نعمت ما هستند.

ثمره انقلاب حضور مسئولین در نقاط محروم روستایی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین به همراه مسئولین دستگاه های اجرایی در جلسه پرسش و پاسخی که در روستای عباس آباد عرب برگزار گردید،  شرکت  و در این جلسه مطالبات مردمی بررسی شد. 

در این جلسه حسین  جمشیدی طی سخنانی گفت: ما باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم چون این نظام باعث شده است اتفاق های خوبی شکل گیرد که یکی از این اتفاق ها حضور مسئولین در روستاها و توجه ویژه به روستاها می باشد که در دولت تدبیر و امید این موضوع از رونق ویژه ای برخوردار بوده است که همه این موارد به جهت حفظ ارزشهای روستا نشینی و رونق اقتصادی آن بوده است .

همچنین وی افزود : یکی از مواردی که ما باید به آن بسیار دقت داشته باشیم تزریق امید به آینده و این نظام است که همه کسانی که دارای تریبون می باشند باید این مهم را انجام دهند و از این فرصت به دست آمده جهت تقویت همکاری و اعتماد مردم استفاده نمایند .

حسین جمشیدی افزود : به همت دولت محترم و تلاش مسئولین کارهای خوبی در شهرستان همچون گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد شده است که باید مردم نیز پای کار باشند و در اجرای طرح های عمرانی تلاش نمایند و کمک یار مسئولین باشند .

فرماندار شهرستان همچنین در پایان گفت : با تلاش و پیگیری های که در خصوص پرداخت وجه چغندر قند صورت گرفته است امید است در آینده نزدیک این مهم تحقق یابد تا کشاورزان حاصل دسترنج خود را دریافت نمایند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.