کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کرد سرعت عمل در ساخت و ساز و رسیدگی به مناطق زلزله زده ضروری است و اگر مسئولی تخطی کند ما حتما پیگیر خواهیم شد.

پیگیر تخطی مسئولین در بازسازی نقاط زلزله هستیم

به گزارش قدس انلاین، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در نشست ستاد بازسازی نقاط زلزله زده استان کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، خواستار توضیح در خصوص روند پرداخت وام توسط بانکها شد و بیان داشت: بانکها باید ظرفیت پرداخت وام به همان اندازه که به انها اعلام شده را داشته باشند و اگر بانکی کشش مناسب نسبت به پرداخت آنرا ندارند و نسبت به تعهدش عقب است باید پاسخگو باشد.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از روال کاری بیمه، افزود: با وجود گذشت ۶۵ روز از زلزله هنوز بیمه نتوانسته مشکل را حل و فصل کند و حتی هنوز تکلیف بیمه مسکن مهر مشخص نشده است.

مدیر ارشد استان کرمانشاه تاکید کرد: تا پایان وقت اداری شنبه آینده تمام واحدهای مسکن مهر جهت اخذ وام باید به بانک ها معرفی شوند.

وی به برنامه تلویزیونی چهارشنبه شب ها در خصوص پیگیری مشکلات مردم آسیب دیده در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: اگر چه این برنامه ممکن است برخی ضعف های خود ما را عنوان کند اما به دلیل حل و فصل بسیاری از مشکلات مردم از این برنامه استقبال می کنیم.

بازوند تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کرد سرعت عمل در ساخت و ساز و رسیدگی به مناطق زلزله زده ضروری است و اگر مسئولی تخطی کند ما حتما پیگیر خواهیم شد.

بازوند در پاسخ به این مشکل که بانک ضامن متقابل را نمی پذیرد، گفت: مدیر عامل بانک ملت باید پاسخگو باشد ما نمی توانیم  بخاطر اینکه یک بانک نمی خواهد کار انجام دهد کار مردم راکد بماند.

وی اذعان داشت: تقاضای ما روز اول از رئیس جمهور برطرف کردن مشکل پرداخت وام بود واگر بانکها سختگیری کنند هیچ بازسازی صورت نخواهد گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.