کرمان - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان از تغییر فرمانداران ۹ شهرستان استان کرمان در دولت دوازدهم خبر داد.

فرمانداران ۹ شهرستان استان کرمان تغییر پیدا کرد

به گزارش قدس آنلاین، حمید ملانوری ظهر چهارشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان اظهار داشت: در استان کرمان ۲۳ شهرستان و ۵۸ بخشداری وجود دارد.

وی افزود: در دولت دوازدهم فرمانداران ۹ شهرستان استان کرمان تغییر پیدا کرد و بر این اساس در کرمان علی بابائی، رفسنجان علی یار اسکندری نسب، رابر کرامت علیدادی، بم هادی شهسوارپور، راور مالک اژدری، انار علی زهرودی، عنبرآباد نادر ملایی، منوجان محمد حجتی پور و کوهبنان حسین سالاری به عنوان فرمانداران جدید معرفی شده اند.

ملانوری تصریح کرد: در ۲۱ فرمانداری شهرستان های استان کرمان معاون سیاسی امنیتی مشغول به کار هستند و تنها در شهرستان جیرفت و فهرج معاون سیاسی امنیتی هنوز انتخاب نشده است؛ از فرمانداران این شهرستان ها در خواست داریم هر چه سریعتر مسئولان این پست را انتخاب کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان عنوان کرد: شهرستان های بردسیر و بم معاون برنامه ریزی ندارند که باید هر چه زودتر فردی از سوی فرمانداران این شهرستان ها در این سمت منصوب شوند.

وی با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم تاکنون ۱۵ بخشدار تغییر پیدا کرده اند، تصریح کرد: از مجموع ۵۸ بخشداری، ۵۱ بخشدار منصوب شده و کار انتصاب مابقی بخشداران در دست انجام است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.