قزوین_ مدیرکل ثبت احوال استان قزوین از ثبت ۶ هزار و ۱۱۴ واقعه ازدواج در ۸ ماه گذشته سالجاری در این استان خبر داد.

ثبت بیش از ۶ هزار پیوند مقدس در قزوین طی ۸ ماه گذشته سالجاری

محمدصدرا آراسته در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن ارائه گزارش آماری از ازدواج ها و طلاق های ثبت شده در ۸ ماه گذشته سالجاری اظهار داشت: در این مدت، ازدواج های به ثبت رسیده برابر ۶ هزار و ۱۱۴ واقعه و طلاق های ثبت شده نیز شامل یکهزار و ۹۶۲ واقعه است.

وی افزود: میانگین سن طلاق برای مردان ۳۶ سال و برای زنان ۳۱ سال بوده و میانگین سن ازدواج هم برای مردان، ۲۹ سال و برای زنان ۲۴ سال است.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین بیان کرد: تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۹ واقعه ولادت در این استان به ثبت رسیده که از این تعداد، ۷ هزار و ۳۹۵ واقعه مربوط به ولادت پسر و ۶ هزار و ۸۸۴ واقعه مربوط به ولادت دختران است که نسبت جنسی آن ۱۰۷ می باشد.

آراسته بیان کرد: در مورد فوت نیز یادآور می شود که ۳ هزار و ۸۸۲ واقعه فوت به ثبت رسیده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۴ مورد فوت مربوط به مردان و یکهزار و ۶۷۸ مورد مربوط به فوت زنان به ثبت رسیده است که نسبت جنسی آن ۱۳۱ است (یعنی در برابرهر ۱۳۱ فوت مردان ۱۰۰ واقعه فوت زنان به ثبت رسیده است).

وی اضافه کرد: اسامی امیر علی، امیرعباس، امیر حسین، ابوالفضل و محمد حسین در بخش پسران و اسامی فاطمه، زهرا، حلما، یسنا و نازنین زهرا در بخش دختران بیشترین اسامی  انتخاب شده در این مدت محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.