شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی همانند خورشید پس ابر است، پس باید توجه جهانیان را به حقیقت انقلاب اسلامی جلب کنیم.

باید توجه جهانیان را به حقیقت انقلاب اسلامی جلب کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در هشتمین نشست شورای فرهنگ  عمومی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: تمام دستگاه ها باید نسبت به ارائه فعالیت خودشان در طول دوران انقلاب اقدام کنند.

وی افزود: چهل سال دوران نورانی انقلاب را پشت سر می گذاریم،دستمان پر است اما متاسفانه ارائه عملکرد در طول تمام سال های انقلاب ضعیف است،بنابراین باید طوری برنامه ریزی کنیم که رویکرد این سال‌ها را هم به درون و هم به خارج از کشور ارائه دهیم.

حجت الاسلام نکونام گفت:انقلاب اسلامی همانند خورشید پس ابر است، پس باید توجه جهانیان را به حقیقت انقلاب اسلامی جلب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: حوزه هنری شکل گرفت که هنرهای انقلاب عرضه شود اما متاسفانه آنطور که باید فعالیت های این نهاد ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری باید جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کند، افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی باید میاندار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشدو با نظارت این ارگان می‌توان مشکلات موجود در فضای هنری و نمایشی را کاهش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.