قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: زیرساخت‌های کشور با نظام تربیتی و آموزشی قوی، مستحکم می‌شود.

زیرساخت‌های کشور با نظام تربیتی و آموزشی قوی مستحکم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح روز پنج شنبه در دیدار با آقای زرافشان، معاون وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: زمانی‌که پایه نظام تربیتی آموزشی ما محکم ایجاد شود همه حوزه‌های کاری کشور مستحکم خواهد شد.

وی افزود: برای داشتن سبک زندگی متعالی و معنوی، سیاست خداپسندانه مترقی و صنعت پیشرو باید زیرساخت‌های محکم آموزشی و پرورشی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: افتخار انقلاب ما اجرای شعار «سیاست ما عین دیانت ماست» و تمام موجودیت دین گره خورده با سیاست است، قرآن کریم روی سیاست دینی تأکید دارد نه دین سیاست‌زده، اما گاهی فضاهای سیاسی آلوده جامعه و سیاست بازی‌ها یا اجرای دین سیاسی و قرآن سیاسی و منفعت طلبی، شرایط یک استان یا کشور را با مشکل مواجه می‌کند.

عابدینی ابراز کرد: در شرایط امروز استان باحضور آقای زاهدی، استاندار محترم و فضای آموزش و پرورش امیدواریم کارها در مسیر خوبی پیش برود و در این فضای جدید بتوانیم رسالت تربیتی و آموزشی خود را به نحو احسن پیش ببریم.

در ابتدای این دیدار علی زرافشان معاون دوره متوسط وزیر آموزش و پرورش با اشاره به همکاری خوب حوزه و آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در گذشته ما فقط بحث سرباز معلم را اجرا می‌کردیم، اما طی سال جاری در راستای اجرای سربازی طلاب مجوز ۵۰۰ نفر از دفتر مقام معظم رهبری کسب شد.

وی افزود: این سربازان طلبه در مدارس شبانه‌روزی برای خدمات مشاوره‌های دینی و اقامه نماز به کارگرفته می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.