قزوین_ نخستین یادواره شهدای مدافع حرم افغانستانی با حضور سردار عوض شهابی‌فر، سردار سرافراز سپاه اسلام و حجت الاسلام ماندگاری در استان قزوین برگزار می شود.

یاد شهدای مدافع حرم افغانستانی در قزوین زنده می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، نخستین یادواره شهدای مدافع حرم افغانستانی، روز پنجشنبه بیست و هشتم دی ماه سال جاری، ساعت ۱۹ در مسجد امام موسی‌بن‌جعفر(ع) واقع در خیابان حیدری برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این یادواره، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های مدافعان حرم و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در مراسم نخستین یادواره شهدای مدافع حرم افغانستانی، جمعی از مسوولان استانی و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر حضور خواهند داشت که میهمان ویژه این مراسم، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه ودانشگاه است.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدمهدی ماندگاری به سخنرانی و جانباز مدافع حرم سردار عوض شهابی‌فر به روایتگری می پردازد.

گفتنی است از شهدای افغانی مدافع حرم استان قزوین می توان به شهید روح الله رحیمی اشاره کرد که این در ۱۳۷۷ متولد شده بود.

شهید روح الله رحیمی مجرد، از اتباع افغانستان و اهل چوبیندر بوده که ۳ سال است که از لشگر فاطمیون در جبهه مقاومت سوریه حضور داشته که در یک ماه گذشته حین درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.