کرج- استاندار البرز از سفر معاون اول رییس جمهور به این استان برای افتتاح چند طرح صنعتی، تولیدی دارویی و دانش بنیان خبرداد.

معاون اول رییس جمهور شنبه به البرز می آید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی با بیان اینکه معاون اول رییس جمهوری و جمعی از وزرا و معاونین رییس جمهور روز شنبه میهمان البرز خواهند بود افزود: در این سفر بازدید هایی از محورهای ورودی و خروجی استان، بزرگراه ها و بخش های دیگر حوزه راه در دستور برنامه قرار دارد.

وی ادامه داد: افتتاح چند واحد تولیدی دارویی، صنعتی و دانش بنیان در برنامه های این سفر یک روزه قرار دارد، البته تعدد پروژه های قابل افتتاح در البرز فراوان است که به دلیل محدودیت زمان به روزهای دیگر دهه مبارک فجر موکول شد.

دکتر نجفی با اشاره به حضور فعال بخش خصوصی در این طرح ها، گفت: اعتبارات این پروژه ها بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان است که اشتغالزایی بیش از هزار و ۸۸۰ نفر را در پی خواهد داشت.

وی افزود: در ادامه سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری که فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را عهده دار است، در شورای اداری استان البرز با رویکرد اقتصاد مقاومتی حضور می یابد و مهمترین مسائل و مشکلات و توانمندی های استان در این نشست بررسی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.