کرمان - مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از اجرای طرح بخشودگی صددرصد جریمه های مالیاتی با هدف حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد.

جرایم مالیاتی تا پایان سال ۹۶ مشمول بخشودگی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، سلمانی گفت: یکی از مشکلاتی که مودیان مالیاتی در استان دارند، مربوط به جرائم مالیاتی است و به همین دلیل با هدف حمایت از تولید و تکریم ارباب رجوع ، همه مودیان مالیاتی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت بدهی خود اعم از مالیات عملکرد،تکلیفی،حقوق و ارزش افزوده اقدام کنند از بخشودگی صددرصد جرایم قابل بخشش برخوردار می شوند.

وی افزود : جریمه های مالیاتی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم نیز تا سقف صد درصد بخشوده می شود .

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت  این بخشودگی شامل جرائم مالیاتی سال های گذشته نیز می شود و افرادی که توان پرداخت ندارند تا سه قسط امکان پرداخت دارند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اصول اساسی سازمان امور مالیاتی، خاطرنشان کرد: همواره به دنبال این هستیم تا حقی از مودیان مالیاتی تضییع نشود چرا که معتقدیم حق الناس هم از سوی دولت و هم از سوی مودیان مالیاتی باید رعایت شود .

وی با بیان اینکه درآمدهای نفتی همراه با نوسانات زیادی است، گفت: تحقق صددرصدی درآمدهای مالیاتی در استان، به طور قطع نقش مهم و تأثیرگذاری در اجرای ‌طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای استان دارد .

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ادامه داد: ما همواره تلاش کردیم تا حد امکان با مودیان مالیاتی همراهی کرده تا علاوه بر رونق اقتصادی، برنامه توسعه ای استان نیز محقق شود.

سلمانی اظهار داشت: ‌از سوی دیگر دو روز در هفته را به طور ویژه به استماع نظرات، مشکلات، پیشنهادها و ‌درخواست‌های مودیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان ‌قرار داده‌ایم که روزهای دوشنبه و چهارشنبه به طور ‌منظم برگزار می‌گردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.