کرمان - استاندارکرمان با تاکید بر لزوم حمایت و همکاری فرمانداران و بخشداران از برنامه های فرهنگی و هنری قانونی و مجاز در راستای ارتقاء سطح نشاط و شادابی مردم، افزود: احترام به مردم و طرح تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار مسئولین استان بویژه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

احترام به مردم وتکریم ارباب رجوع باید در دستور کار مسئولین کرمانی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در اختتامیه همایش دو روزه فرمانداران و بخشداران سراسر استان کرمان، توفیقات حاصل شده در استان را مرهون تلاش مسئولین و مشارکت اصحاب رسانه و مطبوعات و همچنین جناح ها و گروه های سیاسی دانست.

وی با تاکید براینکه مدیریت استان کرمان در دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم با دیدگاه اعتدالی و با شعار «ولایت و توسعه» از توان و ظرفیت همگان بهره خواهد برد، یادآورشد: تعامل با مجمع نمایندگان استان همچون دوره گذشته با حفظ استقلال از سوی فرمانداران و بخشداران دنبال و اجرا شود.

استاندار کرمان با اشاره به تعامل مدیریت استان با مجمع نمایندگان، گفت: ممکن است در تغییرات مدیران، نماینده ای نظر داده باشد اما براساس مبناهای مورد نظر خود، مدیران را انتخاب کرده ایم و این طور نیست که یک نماینده فشار گذاشته باشد و ما فرمانداری را تغییر دهیم.

وی بر لزوم پرهیز فرمانداران و بخشداران از حاشیه های سیاسی تاکید کرد و گفت: دوری و پرهیز از حاشیه ها نباید به منزله بی تفاوتی به مسائل سیاسی تلقی شود، بلکه باید تمام توان و ظرفیت مسئولین در مباحث توسعه اقتصادی و فرهنگی متمرکز شود.

رزم حسینی افزود: تجمعات اخیری که در سطح کشور صورت پذیرفت، زنگ خطری بود که مسئولین را متوجه موضوعات و درخواست های به حق مردم کرد، لذا مسئولین از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده نموده و وقت خود را صرف امورات جاریه نکنند.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم پذیرفتند که مطالباتشان را از مسیرهای قانونی دنبال نمایند، تصریح کرد: گفتمان با معترضین، نخبگان، دانشگاهیان و ... باید از سوی فرمانداران و بخشداران دنبال شود، اگر رابطه تنگاتنگ بین مردم و مسئولان ایجاد شود، اعتماد مردم افزایش خواهد یافت.

رزم حسینی با تاکید بر لزوم حمایت و همکاری فرمانداران و بخشداران از برنامه های فرهنگی و هنری قانونی و مجاز در راستای ارتقاء سطح نشاط و شادابی مردم، افزود: احترام به مردم و طرح تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار مسئولین استان بویژه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

وی به طرح سند ورزش همگانی نیز اشاره کرد و یادآورشد: انتظار می رود طرح سند ورزش همگانی نیز با تسلط کامل فرمانداران در سطح شهرستان ها اجرایی شود و این در حالیست که بنگاه های اقتصادی در خصوص تامین مالی این طرح اعلام آمادگی نموده اند.

استاندار کرمان از برقراری تماس تلفنی وزیر نیرو در ظهر امروز به منظور برگزاری جلسه ای مشترک فی مابین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو در آینده ای نزدیک در جهت رسیدن به اجماع در مصوبات طرح همیاران آب خبر داد و تصریح کرد: وزیر نیرو به طور جد مسائل و سیاست های آب و خاک را دنبال می کند که در این راستا طرح همیاران آب به عنوان ایده استان کرمان در محضر ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.

رزم حسینی گفت: طرح سند غذایی که با عنوان «از مزرعه تا سفره» از سه سال گذشته در استان کرمان کلید خورد و وارد فاز اجرا شد، امروز به عنوان یک طرح ملی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است، لذا انتظار می رود مدیران با تکیه بر این افتخارات، اقدامات توسعه ای خود را ادامه دهند.

وی افزود: طرح تجمیع اراضی کشاورزی طی یکسال و نیم گذشته با پیگیری های مکرر در شمال استان اجرایی شد و طبق آخرین آمار، تاکنون ۸۹۵ هکتار از اراضی کشاورزی به صورت یکپارچه در آمده است.

رزم حسینی از فرمانداران و بخشداران درخواست کرد تا چندین پروژه اولویت دار را در دستور کار قرار داده و آنها را به طور جد دنبال نمایند و یادآورشد: کارهای اقتصادی و فرهنگی در مناطق مختلف استان باید متناسب با یکدیگر پیش بروند.

وی همچنین از فرمانداران درخواست نمود در ستادهای مدیریت بحران شهرستان ها با قاطعیت برخورد نمایند و گفت: فرمانداران و بخشداران به قومیت گرایی دامن نزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.