کرمان - رییس هیات مدیره موسسه خیریه کوثر مشیز و معین اقتصادی شهرستان نرماشیر گفت: یکی از طرح های بزرگ گردشگری با سرمایه گذاری یک میلیارد دلار توسط موسسه خیریه کوثر مشیز در نرماشیر اجرا می شود و این شهرستان به یکی از قطب های گردشگری خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

تبدیل شهرستان نرماشیر به قطب گردشگری خاورمیانه

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین اسکندری زاده افزود: از زمان آغاز به کار این موسسه به عنوان معین اقتصادی شهرستان نرماشیر مرکز مدرن شبانه روزی حضرت رسول (ص) با ظرفیت ۴۰ نفر از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست در حال ساخت می باشد و همچنین با کمک ۳ ملیارد ریالی این موسسه به دانشگاه علوم پزشکی بم، بیمارستان جواد الاِئمه (ع) در شهرستان نرماشیر راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: قوی ترین تیم اقتصادی کشور در حال بررسی طرح های اقتصادی در شهرستان نرماشیر می باشند.

رییس هیات مدیره موسسه خیریه کوثر مشیز بیان کرد: یکی از طرح های بزرگ گردشگری با سرمایه گذاری یک میلیارد دلار می باشد که نرماشیر را به یکی از قطب های گردشگری خاورمیانه تبدیل خواهد کرد.

اسکندری زاده تصریح کرد: این طرح با استفاده از تمام تجارب طرح های مهم گردشگری دنیا در حال مطالعه می باشد.

وی افزود: با انجام این طرح و پذیرش ۵۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی سهم استان کرمان بالغ بر ۵ درصد گردشگران خارجی خواهد شد.

معین اقتصادی شهرستان نرماشیر اظهارکرد: این طرح درآمدی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار در این شهرستان و استان کرمان ایجاد خواهد کرد.

اسکندری زاده گفت: همچنین شهرستان نرماشیر می تواند به قطب بزرگ صنایع تبدیلی شیر و مواد لبنی و بسته بندی خرما و محصولات مربوطه تبدیل شود.

وی تاکید کرد: حمایت استاندار پرتلاش استان کرمان و نماینده محترم ولی فقیه در این استان و روحانیت دوراندیش و نمایندگان و مدیران متعهد و دلسوز کرمان زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی فراهم نموده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.