سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از پیروزی دشوار در زمین لگانس در جام حذفی اسپانیا گفت: از تیم خودم راضی هستم ولی صعود ما قطعی نیست.

زیدان: صعود رئال مادرید قطعی نیست/ منتظر بازی‌های بهتری از ما باشید

به گزارش قدس آنلاین، بازی رفت دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری با برتری رئال به اتمام رسید و حال باید دید بازی برگشت چه نتیجه ای در پی خواهد داشت. تک گل رئال را آسنسیو در دقیقه 90 به ثمر رساند.

زیدان در پایان بازی گفت:« حس خوبی دارم و نتیجه خوبی گرفتیم. دروازه مان را بسته نگاه داشتیم و یک گل هم در زمین حریف زدیم. از این نتیجه باید هم خوشحال باشیم. در مجموع یک بازی جدی از سوی هر دو تیم را شاهد بودیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم.»

زیدان ادامه داد:« از لحاظ دفاعی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. برای ما حفظ انسجام دفاعی در هنگام صاحب توپ بودن حریف، بسیار مهم بود و در هیچ یک از لحظات بازی ریسک نکردیم. البته ریتم بازی ما مثل همیشه نبود ولی به نظر من، مهم در این بازی کسب پیروزی بود. هرچند این نتیجه برای صعود کافی نیست و باید در برنابئو کار را تمام کنیم.

به بازیکنانم گفته بودم که نباید در این بازی گلی دریافت کنیم و خوشبختانه بخش اعظم بازی، همه چیز تحت کنترل ما بود. اگر بتوانیم توازن را به بازی خودمان برگردانیم، مطمئن باشید که بازی های بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت. در مجموع امشب از همه چیز راضی هستم.»

تعویض سبایوس:« دنی کمی مصدوم شده بود و نمی توانست آنطور که می خواست به بازی ادامه دهد. دلیل تعویض او فقط همین بود.»

آسنسیو و گل حیاتی:« مارکو می تواند و باید بهتر از اینها بازی کند؛ دقیقا مثل سایر بازیکنان. خوشحالم که او گل پیروزی بخش و مهم بازی را زد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.