شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان قوا امروز بزرگترین مسئولیت کشور را بر دوش دارند و باید به خوبی جوابگوی مشکلات مردم باشند نه اینکه وارد بحث ها و موضوعات حاشیه ای شوند.

سران قوا دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشند نه حاشیه سازی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار گردیده بود با انتقاد  شدید از رفتار برخی سران قوا تاکید کرد: شرایط امروز شرائط بسیار پیچیده و خاص است سران قوا طوری رفتار و گفتاری نداشته باشند که اعتراض علماء، مراجع و مردم عزیز را  به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام نکونام در ادامه افزود: مسئولان قوا امروز بزرگترین مسئولیت کشور را بر دوش دارند و باید به خوبی جوابگوی مشکلات مردم باشند نه اینکه وارد بحث ها و موضوعات حاشیه ای شوند.

خطیب جمعه شهرکرد خاطر نشان ساخت: امروز بیشترین مراجعات مردم مظلوم و محروم به دفتر ائمه جمعه است و این در شرائطی است که واقعا" ائمه جمعه نه در قوه مجریه و مقننه و قضائیه هیچ دخل و تصرفی ندارند و فقط می توانند مردم را به این دستگاه های ذیربط و ذیصلاح هدایت نمایند.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: در شرایط فعلی انتظار این است که مقامات بالای قوا به گونه ای حرف نزنند که کشور دچار چالش بشود سخنان تحریک آمیز و شبهه آمیز و چند پهلو گفته نشود که به موضع گیری علماء، مراجع،تریبونها و رسانه ها و امثالهم بیانجامد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی  به ۲ سالگی برجام اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برجام با یک وضعیت مبهم و فعلی قرار دارد که همگان دارید مشاهده می کنید و کشوار از فوائد بر جام عملا" محروم است بهره ای در عمل حاصل نشده چون باید بانکهای اروپائی کار گشا باشند و ارائه خدمت دهند که متاسفانه تحت تاثیر بانکهای آمریکائی هستند و لذا عملا" در شرایط فعلی کشور از فوائد برجام بهره ای نبرده است.

نکونام تاکید کرد: الان وضعیت به گونه ای است که توان کشور جهت رفع مشکلات و نارسائیها باید بکار گرفته شود و باید پاسخگوی به حق مطالبات مردم خوب و بابصیرت باشیم و همگان در جهت تولید و اشتغال باشند سالی که به همین عنوان نام گرفته است.

امام جمعه شهرکرد به وفاداری خوب ملت فهیم و در صحنه ایران اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: باید خودمان را برای پاسخگوئی به این ملت آماده نموده باید محبت این مردم وفادار را و اجتماع عظیم و سرنوشت سازشان را در خنثی کردن فتنه ۹۶ و انواع محبت های دیگر این ملت عزیز را باید با عمل و تلاش افزونتر برای مشکلات عدیده و متعدد این ملت صبور جبران کرد.

وی در خاتمه خطاب به مسئولان اجرائی و سران قوا تاکید کرد: انتظار مردم پرداختن به امور اصلی و گره گشائی است و البته مردم به خوبی می دانند امکانات و سرمایه های کشور محدود است و باید مسئولان با کار جهادی و روحیه جهادی و خدای ناخواسته بی اعتنائی به خواسته های مردم و برنامه مدبرانه و فعال مشکلات مردم را مرتفع نمایند و اگر مردم اینها را در عمل و رفتار ما مسئولین مشاهده کنند حمایت شان از نظام و مسئولان به مراتب بیشتر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.