تربت جام ـ فوتسال شهرستان تربت جام تنها ۴۰ دقیقه زمان دارد تا جواز حضور در لیگ کشور را دریافت کند.

فاصله ۴۰ دقیقه ای فوتسال تربت جام با لیگ کشور

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاههای استان درفصل ۹۶ که درابتدا قراربود در دو گروه برگزار شود، گویا به علت انصراف بعضی ازتیم ها از سوی دست اندرکاران فوتسال استان در یک اقدام به جا و شایسته در قالب یک گروه به صورت لیگ رفت و برگشت برگزار شد. مسابقات فوتسال لیگ برتراستان خراسان رضوی درفصل ۹۶با حضور ده تیم شرکت کننده دریک گروه به صورت رفت وبرگشت به رقابت پرداختند و فوتسال تربت جام در این مسابقات با حمایت بخش خصوصی (وحیدشجاعی و علی مقصودپور) صاحب دو نماینده به نام های(یاران جام و وحدت جام) دراین مسابقات بود. تیم فوتسال یاران در همان ابتدای شروع مسابقات در ابتدا با کمی مشکلات روبرو شد و امتیازات حساسی را از دست داد و اکنون در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتسال وحدت جام با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی و با حمایت های علی مقصودپور و هدایت علی طاهری موفق شد از همان ابتدا حضوری قدرتمند در مسابقات داشته باشد به طوریکه پس از پایان هفته شانزدهم با کسب ۴۰ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه بندی این مسابقات قراردارد و تنها ۴۰ دقیقه دیگر زمان دارد تا جواز حضور در مسابقات لیگ کشور را دریافت نماید ، هرچند که در این دیدار کسب تنها یک امتیاز هم می تواند این تیم را راهی لیگ کشور نماید.

 تیم فوتسال وحدت جام در هفته هفدهم از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر استان امروز جمعه ۲۹/۱۰/۹۶ ساعت ۱۵ درسالن وحدت تربت جام پذیرای تیم فوتسال ال جی کاشمر می باشد.   تماشاگران فوتسال تربت جام که همیشه پشتیبان نمایندگان تربت جام دراین مسابقات هستند با حضور خود می توانند باعث صعود تیم فوتسال وحدت جام باشند تا در یک روز بیاد ماندنی و در یک هفته باقی مانده تاپایان فصل شاهد جشن قهرمانی تیم فوتسال وحدت جام در لیگ فوتسال کشور باشیم.

گفتنی است: زمان برگزاری این مسابقه  ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز سالن وحدت تربت جام می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.