سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از پیروزی برابر سپاهان گفت: این برد می تواند یک شروع خوب برای ما باشد و باید روند خوبی را پیدا کنیم.

علی کریمی: پیروزی مقابل سپاهان شروع خوبی برای ما بود/ بازیکنان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری حاضر شد و درخصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و فرصت‌های خوبی روی دروازه‌ها خلق شد. بای جذابی بود و خوشحالم که در نهایت ۳ امتیاز را گرفتیم. فکر می‌کنم برای شروع کار ما خیلی خوب بود و باید در ادامه مسیر خود این روند را ادامه دهیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. این برد را به مردم خوب رشت تبریک می‌گویم و امیدوارم در نهایت بتوانیم اتفاقات خوبی برای مردم رشت رقم بزنیم.

وی ادامه داد: درمورد داوری چه بگویم؟ تعریف کنم یا انتقاد کنم؟ من فکر می‌کنم این اتفاقات رخ می‌دهد. نمی‌دانم سام‌کن چه گفت که داور از وسط زمین شنید. درمورد داوری باید کارشناسان نظر بدهند، اما مهم این است که ۳ امتیاز را گرفتیم. نیمه اول یک صحنه مشکوک رخ داد که نمی‌توانم بگویم پنالتی بود یا  نه، اما برای من مهم این است که تیمم دست پر از زمین خارج شد و از امتیاز میزبانی به نحوه احسن استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، خاطرنشان کرد: همه اشتباه می‌کنند. نمی‌توان گفت فقط دفاع ما بد است. سپاهان هم شرایط خاص خودش را داشت. در فوتبال تا اشتباهی رخ ندهد گلی زده نمی‌شود، اما در نهایت تیمی برنده است که اشتباهات کمتری داشته باشد. در مورد ضربات آخر باید بگویم که تیم ما خیلی بهتر شده است.در بازی با گسترش فوالاد نیمه دوم کامل روی دروازه‌ حریف بودیم، اما برنده نشدیم. چند هفته دیگر تعطیلی ۱۵ روزه داریم و می‌توانیم بیشتر روی تیم کار کنیم تا نقاط ضعف‌مان کمتر و کمتر شود.

کریمی با اشاره به نفرات حاضر روی نیمکت سپیدرود تصریح کرد: نیمکت‌های دیگر خلوت هستند؟ بالاخره کمک‌ها و کادر پزشکی و مدیررسانه‌ای باید روی نیمکت باشند. هیچکس بدون اجازه فدراسیون روی نیمکت نبود. درمورد میعاد یزدانی باید بگویم که این اتفاقات می‌تواند به تیم ضربه بزند و نباید در ادامه چنین اشتباهاتی رخ دهد و امیدوارم تکرار نشود.

وی درمورد پرداخت پاداش به بازیکنان بعد از پیروزی برابر سپاهان گفت: فکر می‌کنم کار شما خبرنگاری است و فوتبال را دنبال می‌کنید. تاکنون شده در اروپا تیم‌ها چنین بحث‌هایی داشته باشند؟ من پیگیری می‌کنم و اصلاً این موضوعات نباید رسانه‌ای شود. هر بازی که برنده شویم قطعاً پاداشی دارد که همه تیم‌ها دارند. در لیگ یک و لیگ دو هم این اتفاقات رخ می‌دهد. در حد اینکه پاداش داده می‌شود خوب است و دلیلی ندارد مبلغ و جزئیات آن مطرح شود. من قطعاً با مالک باشگاه در این خصوص صحبت خواهم کرد. اگر حاشیه‌ای برای تیم درست شود نمی‌توان به راحتی درستش کرد؛ امیدوارم تیم با حاشیه‌ای روبرو نشود که نتوانیم آن را جمع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.