شهرکرد-سال ۱۳۹۶ یکی از خشک سالی ترین و گرمترین زمستان ها چهار محال بشمار می رود که طی یک قرن اخیر سابقه نداشته است.

بارش برف چهارمحالی ها را خوشحال و شگفت زده کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بارش برف در آخرین روز از دیماه سال ۹۶ باعث خوشحالی و شگفت زدگی مردم چهار محال شد.

بارش برف که از ۲  بامداد امروز شروع به بارش کرد چهره شهرکرد مرکز استان چهار محال را سفید و به تبع آن دل مردم استان شاد و مردمان این خطه شنبه ای خوب،زیبا و دل انگیز را تجربه کردند.

استان چهارمحال در سال های نه چندان دور یکی از مناطق بسیار سردسیر و پر بارش کشور بشمار میرفت که سابقه باریدن برف بیش از ۲ متر در مرکز استان را خیلی ها به یاد دارند و با حسرت از آن روزهای خوب و پربارش یاد می کنند.

متاسفانه چند سالی هست که بارش برف به یکی از آرزوهای مردم سرزمین برف و باران تبدیل شده و مردم دیگر شاهد بارش سنگین برف و سرمای ۵۰ درجه زیر صفر نیستند.

سرمای بسیار شدید و بارش های ۶ متری در شهرستان کوهرنگ یکی از نعمت های زیبا و قشنگ الهی بود که متاسفانه در چند سال اخیر رخ نشان نداده و مردم به امید سال های دهه ۵۰ و ۶۰ در انتظار رحمت الهی و بارش سنگین برف روز شماری نموده و از خداوند قادر مهربان طلب بارش برف و باران را دارند.

به هر حال مردم آخرین روز دی ماه  را با بارش برف قشنگ و زمستانی شروع کردند و انتظار دارند این نعمت زیبا و الهی در روزهای پایانی فصل زمستان شامل حال شان شود تا سالی پر از خیر و برکت را تجربه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.