یزد- پنجمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد در شهرستان بهاباد وبا حضور مسئولان در مجموعه بیت الرضا(ع) این شهر افتتاح شد.

پنجمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان یزد افتتاح شد

به گزرش قدس آنلاین، محمدصالح جوکار شامگاه جمعه درمراسم افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان بهاباد اظهار داشت: شناسایی محرومان و نیازمندان در تمامی حوزه‌ها و ارائه خدمات مرتبط به آنان از مهم‌ترین وظایف این دفاتر است.

وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی در فعالیت‌های مختلف از رسالت‌های دفتر آستان قدس در شهرستان‌ها بوده و رسیدگی به محرومان یکی از اولویت‌های اجرایی در فرهنگ رضوی است.

جوکار تصریح کرد : این پنجمین دفتری است که امروز افتتاح می شود و اعزام زائر اولی و اقدامات دیگری که در طرح خادمیاران انجام می‌شود نظیر بهره‌گیری از ظرفیت خادمیاران در حوزه سلامت و بهداشت، محرومیت زدایی در جهت کمک به مستضعفان و کمک به دولت در استای خدمت رسانی و اجرای پروژه‌های مخلف دولتی و بخش خیرین در تمام سطوح جزء اولویت های اصلی این دفاتر است.

وی با اشاره  به طرح خادمیاران رضوی گفت: مردمی که علاقمند هستند به صورت افتخاری و منتصب به حضرت رضا(ع) به مردم خدمت کنند شناسایی و آموزش می‌بینند و حمایت پشتیبانی در راستای خدمت به مردم می‌شوند.

این مسئول در رابطه با فعالیت خادم یاران خاطرنشان ساخت: در هر شهر شورای سیاست‌گذاری آستان قدس رضوی شامل فرماندار، امام‌ جمعه و سایر مسئولین مربوطه تشکیل می‌شود تا فعالیت خادم یاران دچار موازی کاری با برنامه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی نشده و بیشترین نتیجه و اثرگذاری مثبت را داشته باشد.

در پایان این مراسم و در طی حکمی از سوی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد محمدرضا غنی‌زاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهاباد معرفی و حکم انتصاب وی ابلاغ شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.