کرج- معاون اول رییس جمهور که در راس هیاتی وارد البرز شده در اولین برنامه خود از روند تکمیل ادامه پروژه بزرگراه همت بازدید کرد.

 معاون اول رییس جمهور از ادامه پروژه بزرگراه همت بازدید کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این بازدید که صبح امروز شنبه انجام گرفت  معاون اول رییس جمهوری و جمعی از وزرا با همراهی استاندار البرز، روند تکمیل ادامه بزرگراه شهید همت را مورد نظارت قرار دادند.

معاون اول رئیس جمهور در بخشی از این بازدید با حضور در جمع اهالی شهرک المهدی که واحدهای مسکونی شان در مسیر پروژه ادامه همت واقع شده است قول داد به مشکل آنها رسیدگی شود.

 پروژه آزادراه شهدای البرز (ادامه بزرگراه همت) از سال ۸۹  برای کاهش بار ترافیکی آزادراه تهران - کرج پیش بینی شد.

طول این پروژه ۱۴.۵ کیلومتر است که از انتهای حوزه استحفاظی منطقه ۲۲ شهرداری تهران آغاز شده و با عبور از محدوده استان البرز در جاده کرج - چالوس به منطقه خط ۴ حصار رسیده و در ادامه نیز به پروژه کنارگذر شمالی کرج متصل می شود.

این پروژه همچنین با کاهش بار ترافیکی محور درون شهری کرج با اتصال به محور جدید جاده کرج - چالوس و کلاک در ۲ مسیر رفت و برگشت همراه خواهد بود.

در ابتدا هزینه لازم برای این طرح ۱۵۲ میلیارد تومان برآورد شده بود ولی تاکنون با پیش بینی های صورت گرفته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و اکنون در مجموع پروژه همت ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سهم دولت در این پروژه ۷۰ درصد و بخش خصوصی ۳۰ درصد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.