فردیس- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از برگزاری ۱۰۰ برنامه ورزشی در ایام دهه فجرامسال با همکاری هیئت های ورزشی این شهرستان خبرداد.

اجرای ۱۰۰ برنامه ورزشی ویژه دهه فجر در شهرستان فردیس

داوود عزیزی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: همچنین سازمان های مردم نهاد شهر فردیس نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان برنامه های متنوعی را به اجرا درخواهند آورد.

وی افزود: امیدواریم انجام این برنامه ها بتواند در پویایی و نشاط شهروندان به خصوص جوانان شهر فردیس نقش مفیدی را ایفا کند و مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در توسعه ورزش گفت: در حال حاضر حدود ۱۹۰ باشگاه خصوصی در شهرستان فردیس فعالیت می کنند.

عزیزی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهر فردیس تا حد توان از سرمایه گذاران خصوصی که قصد ورود به حوزه ورزش جهت توسعه رشته های مختلف را داشته باشند حمایت می کند.

وی به اولویت های سال آینده اشاره کرد و گفت: افزایش زیرساخت ها از لحاظ کمی و کیفی از اهم برنامه های این اداره در سال آینده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی برای استفاده از زمین های موجود با تعدادی از خیرین رایزنی هایی انجام شده است تا در این پروژه ها مشارکت داشته باشند.

عزیزی با اشاره به اهمیت همگانی کردن ورزش میان شهروندان گفت: المپیاد ورزش های همگانی جهت ترویج شادابی و انجام فعالیت های ورزشی بین شهروندان تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

وی افزود: مسابقات روپایی، پنالتی هدف دار، دارت و طناب کشی از جمله فعالیت های ورزشی در المپیاد همگانی کردن ورزش خواهد بود که امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس تصریح کرد: همچنین مقرر شده است تا هیئت های ورزشی فعال در شهر فردیس کمیته های همگانی کردن ورزش را جهت آشنایی شهروندان با رشته های مختلف ورزشی ایجاد کنند.

عزیزی به اهمیت تجلیل از ورزشکاران افتخار آفرین اشاره کرد و گفت: در راستای قدردانی از قهرمانان ورزشی با شورای اسلامی شهر فردیس رایزنی هایی انجام شده است که در تلاش هستیم تا در سه ماه نخست سال آینده مراسم تجلیل از قهرمانان فردیس برگزار شود.

وی در پایان تصریح کرد: هنوز زمان قطعی برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان شهر فردیس مشخص نیست اما به طور قطع با همکاری شورای شهر این برنامه انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.