کرج - وزیر صنعت و معدن با بیان اینکه البرزهفتمین استان صنعتی کشور محسوب می شود، گفت:این استان طی ماه های گذشته از رتبه بیست و هفتم به رتبه اول در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور رسیده است.

جهش ۲۷ پله ای البرز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد شریعتمداری پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح چند طرح صنعتی در البرز با بیان اینکه حل مشکلات صنعت کشور در ۴ سال اخیر روند رو به رشدی داشته است و با رشد ۵ درصدی همراه بوده است افزود: در کشور افزایش صدور مجوزها صادر شده  که ۲۳ درصد پروانه های صنعتی می باشد.

وی با بیان اینکه با افزایش صدور مجوزها مشخص است میل به سرمایه گذاری روند رو به رشدی داشته است گفت: واحدهای صنعتی با ظرفیت بالای ۵۰ درصد مشغول به کار هستند.

شریعتمداری با یادآوری پتانسیل های استان البرز، تصریح کرد: البرز هفتمین استان صنعتی کشور است و در طی سال گذشته یک هزار و۲۵۶ مجوز جدید در این استان صادر شده است.

وزیر صنعت و معدن به فعالیت ۷۴ واحد صنعتی اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان رونق تولید و تامین نقدینگی صنایع  رو به رشد است.

وی با بیان اینکه و به عنوان نماینده سرمایه گذاران درخواست کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی متناسب با نرخ تورم را دارم تاکید کرد: با تمهیدات رفع موانع، اشتیاق به توسعه صنعت فراهم می شود.

وی با بیان اینکه اشتیاق به تاسیس صنعت نشان از عملکرد و طی طریق صحیح دولت تدبیر و امید دارد گفت: در البرز محدودیت ۱۲۰ کیلومتری داریم که نام البرز از قلم افتاده و مستثنی نشده است که ضرورت دارد با رعایت الزامات زیست محیطی البرز نیز مانند قم استثنا در شعاع ۱۲۰ کیلومتر قرار گیرد.

شریعتمداری با عنوان اینکه البرز در حوزه صنعت، پیشتاز سایر استانهاست، بیان کرد: ۱۰ درصد از کارآفرینان نمونه از این استان معرفی شدند و به لحاظ چند قومیت بودن البرزاستعداد زیادی را شاهد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.