جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: به علت برخورد یک دستگاه پراید با عابر پیاده در چهار راه برغمد شهرستان جوین عابر پیاده در صحنه حادثه جان باخت.

بی توجهی راننده عابر پیاده را به کام مرگ کشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده در شهرستان جوین عابر سالخورده را در صحنه حادثه به کام مرگ کشاند. سرهنگ مهدی غلام زاده فرمانده انتظامی شهرستان جوین در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبتی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور سبزوار به جوین  (حوالی چهارراه برغمد)  بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی برغمد به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.  

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده که در حالا عبور از عرض جاده بود به شدت برخورد کرده است.  

سرهنگ غلام زاده تصریح کرد: در این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحت  وارده در دم فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین خاطر نشان  کرد: علت سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه بی توجهی به جلو از سوی راننده خودروی سواری پراید اعلام شده است.  

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان و دیگر اعمالی که باعث حواس پرتی می شود، جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.