کرج - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نبود نمایشگاه بین المللی یکی از مشکلات البرز است گفت: صنعت و کشاورزی البرز به عنوان دو بال مهم اقتصاد این استان با مشکل تامین آب روبرو است.

صنعت و کشاورزی البرز با مشکل تامین آب روبرو است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکات شاخص و بارز در استان البرز، هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه بعضی از شرکت های بزرگ موجود در البرز مالیات خود را به تهران پرداخت می کنند، افزود:  صنعت و کشاورزی از مهمترین بخش های اقتصادی این استان محسوب می شود اما این دوبخش به عنوان دو بال اصلی البرز با مشکلاتی چون تامین آب مواجه هستند.

جهرمی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه فرودگاه پیام با ظرفیت ایجاد صد هزار شغل  پتانسیل خوبی را داراست گفت: فرودگاه پیام دارای کریدور فناوری بالایی است و فاز دوم مطالعات آن آغاز شده است.

وزیر ارتباطات، فناوری واطلاعات با بیان اینکه بخش فرودگاه پیام در سازمان هواپیمایی کشور مشکلی ایجاد کرده است، افزود:  استاندار البرز و مسئولان در حال حل وفصل موضاعات هستند.

وزیر ارتباطات در ادامه افزود: ‌البرز استان مهاجرپذیری است و با توجه اینکه آمار اشتغال بالایی داشته اما بایستی در مورد ساماندهی نیروی کار توجه بیشتری شود.

جهرمی گفت: در بحث مقابله به قاچاق کالا چه از لحاظ امنیتی و چه از لحاظ اقتصادی استان البرز بارانداز تهران است گفت:در بحث اقتصاد مقاومتی یکی از مباحث اصلی مقابله با قاچاق کالا است که اگر مقابله گردد، بازار داخلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.