ایلام- رئیس اداره فنی و مهندسی راهور ایلام گفت: تخلفات رانندگی و توقف های خلاف قوانین و مقررات با استفاده از دوربین سیار در ایلام ثبت و ضبط می شود.

ثبت تخلفات رانندگی با دوربین سیار در ایلام

سرهنگ وحید رجبی روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه یک دستگاه دوربین سیار ثبت تخلفات رانندگی با هزینه شهرداری ایلام خریداری شده و در حال تست در تهران است، اظهارداشت: این دوربین پس از تایید نهایی در تهران بر روی یک خودروی راهور نصب خواهد شد.

وی به قابلیت فیلمبرداری این دوربین در تمامی جهات اشاره کرد و افزود: هزینه این دوربین ۱۴۵ میلیون تومان بوده که شهرداری ایلام آن را تقبل کرده و در آینده ای نزدیک به پلیس راهور ایلام تحویل داده خواهد شد.

رئیس اداره فنی و مهندسی راهور ایلام با اشاره به اینکه نصب دوربین های ثابت در معابر عمومی منوط به تأمین منابع مالی است، خاطرنشان ساخت: بر اساس ماده ۲۳ قانون راهنمایی و رانندگی، ۶۰ درصد جرایم رانندگی بایستی در اختیار شهرداری برای تجهیز وسایل سخت افزاری قرار گیرد که این موضوع منوط به موافقت استاندار است و منتظریم تا استاندار ایلام دستور لازم در این خصوص را بدهد، تا این هزینه صرف خرید دوربین های ثابت در معابر شهر گردد.

سرهنگ وحید رجبی همچنین به عدم تشکیل شورای ترافیک استان اشاره کرد و یادآور شد: تصمیم گیری در خصوص سرعت گیرهای شهر ایلام و حذف و یا اصلاح آنها منوط به برگزاری جلسه شورای ترافیک است که تاکنون این شورا تشکیل جلسه نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.