خرم ‏آباد- برای اولین بار در تاریخ منابع طبیعی لرستان یک بانوی مدیر برای خدمت در عرصه های منابع طبیعی انتخاب شد.

انتصاب‌ یک بانوی مدیر برای خدمت در عرصه های منابع طبیعی لرستان

به گزارش خبرنگار قدس ‏آنلاین؛ فاطمه محمودی متولد شهرستان ازنا، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی منابع طبیعی با گرایش آبخیزداری است. وی بعنوان کارشناس اداره مرتع و فرمانده یگان حفاظت شهرستان ازنا انجام وظیفه نموده است که با حضور معاونت فنی، رئیس اداره مدیریت عملکرد و مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، بعنوان سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان ازنا معارفه و از تلاش های شیرزاد بیگی رئیس اسبق این اداره ، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

در این راستا، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: این انتصاب، براساس ارزیابی و بررسی های انجام شده و بر حسب توانمندی صورت گرفته است.

شیرزاد نجفی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های رییس جمهور مبنی بر به کارگیری بانوان شایسته در پست های مدیریتی، این انتصاب صورت گرفته است خاطر نشان کرد: امید است بانوان مدیر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با شایستگی و درایتی که از خود در مسائل مدیریتی نشان می دهند بتوانند الگویی برای سایر بانوان دستگاه های اجرایی باشند.

در ادامه، فاطمه محمودی سرپرست اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان ازنا در سخنانی در این آیین گفت: امید است بتوانم با کمک همکاران ارزشمند این اداره و سایر مدیران و همکاران ستادی اداره کل، قدم های اثربخشی را برای ارتقای وضعیت منابع طبیعی این شهرستان بردارم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در دوره تصدی این مسئولیت به گونه ای عمل شود که اعتماد مسئولان به خانم ها برای انجام کارهای مدیریتی بیشتر شود و ان‎شاا... در آینده شاهد حضور بیشتر زنان در این گونه مسئولیت ها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.