بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان بر اهتمام در استفاده از ظرفیت های پنهان به منظور کمک به نیازمندان و در راه ماندگان تاکید کرد.

 اهتمام در استفاده از ظرفیت های پنهان به منظور کمک به نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین جعفری ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بر حفظ وضعیت موجود و تلاش در راستای تقویت و توسعه این موفقیت ها تاکید کرد و اظهار داشت: رسیدگی و دستگیری از نیازمندان و در راه ماندگان از مهم ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای تحقق این هدف اصولی و ارزشی باید از تمام توان و ظرفیت ها بهره جست.

وی توجه به عموم مردم به ویژه آسیب دیدگان اجتماعی را یک ضرورت برشمرد و خاطر نشان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی کمک به نیازمندان بالاترین درجه خدمت است.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مشارکت در انجام کار خیر را یک توفیق الهی دانست و تصریح کرد: آنچه که باعث عظمت، برکت و ارزش این امور در دستگیری از نیازمندان و در راه ماندگان شده، داشتن انگیزه الهی است.

آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیر عمد

در ادامه این جلسه و پس از اظهارات اعضاء هیئت امناء ستاد دیه خراسان شمالی پرونده مددجویان واجدالشرایط مورد بررسی قرار گرفت که نهایتاً موجبات آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیر عمد از سطح زندانهای خراسان شمالی فراهم شد که از این تعداد ۱۷ نفر با کمک های مردمی وخیرین ونیکوکاران استان آزاد شدند و با اعطاء تسهیلات قرض الحسنه به ۶ نفر موافقت و همچنین پرونده ۹ مددجو جهت مساعدت ویژه به ستاد دیه کشور ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.