بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان جاجرم خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت معلوم از یک شرکت خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به این که متهم بعد از مواجه با مستندات قانونی به بزه انتسابی مبنی بر ارائه سند مجهول به دستگاه های دولتی اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم تعداد پنج عدد فاکتور سوری به ارزش یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال را با قصد ایجاد اعتبار واهی و فریب ماموران مالیاتی به سازمان امور مالیاتی استان ارائه کرده بود.

مظاهری در پایان با اشاره به این که متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، از عموم مردم خواست تا  هرگونه مورد مشکوک که به آسایش و امنیت جامعه خدشه وارد می کند را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرگ پسر ۱۵ ساله پس از ترخیص موتورسیکلت از پارکینگ

فرمانده انتظامی رازو جرگلان نیز از مرگ پسر ۱۵ ساله در محور بجنورد- رازو جرگلان خبر داد.

سرهنگ اکبر سجادی بابیان اینکه راکب موتورسیکلت بافاصله یک هفته دو بار تصادف کرده و درنهایت در دومین حادثه جان خود را از دست می‌دهد، اظهار کرد: موتورسیکلت این پسر ۱۵ ساله (ن.خ) هفته گذشته به علت تصادف با یک دستگاه وانت در محور بجنورد- رازو جرگلان، به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: متأسفانه این پسر ۱۵ ساله ظهر شنبه پس از گرفتن موتورسیکلت در حین بازگشت از راز در جاده‌ای که هفته گذشته تصادف کرده بود، مجدد با یک دستگاه پراید برخورد و درنهایت منجر به مرگ وی می‌شود.

وی بابیان اینکه در این تصادف راکب موتورسیکلت و راننده پراید بی‌احتیاطی کرده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت غیرمجاز توسط راننده خودروی پراید اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رازو جرگلان بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه تأکید کرد و گفت: شناخت مسیر راه و شرایط وسیله نقلیه از نکاتی است که رانندگان باید توجه و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سجادی اضافه کرد: در صورت وقوع هر حادثه‌ای، اگر راننده سرعت مطمئنه را رعایت کرده باشد، می‌تواند خودرو را به‌موقع کنترل و از وقوع حوادث ناراحت‌کننده، جلوگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.