بجنورد- مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی از ثبت ۲۳۶شرکت در ۹ ماهه سال جاری درادارات ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی خبر داد.

۲۳۶ شرکت در ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی، اسدی در بازدید سرزده از اداره ثبت شرکتها وموسسات غیر تجاری بجنورد اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۴ شرکت تجاری و ۴۲ شرکت تعاونی وتعداد ۸۸ موسسه نیز درسطح استان به ثبت رسیده است که با توجه به الکترونیکی شدن  تسریع در امور را خواستار شد.

وی درهمین خصوص ادامه داد  در ۹ ماهه سال جاری تعداد یک هزارو ۴۸۲ مورد نیز تغییرات در ادارات ثبت اسناد واملاک تابعه نیز  به ثبت رسیده است.

وی افزود:  بنابر آمار دفتر بهبود سیستمها وپردازش اطلاعات سازمان متبوع وعملکرد هشت ماهه ،ثبت موسسات غیر تجاری با رشد ۹۸درصدی رتبه دوم کشوری نیز کسب شده است که با وجود ۱۰هزارو ۴۷ پرونده موجود شرکت، موسسسه ،تعاونی درسطح استان عملکرد بسیار مطلوب ادارات ثبت اسناد واملاک را می رساند.

وی ضمن قدردانی از فعالیتهای همکاران، انجام امور به موقع مراجعین را خواستار وادامه داد: به جهت افزایش فضا ی اداری  پرونده های راکد وشرکتهای غیر فعال را به بایگانی راکد اداره کل ثبت استان انتقال دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.